Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire. søger svar! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg søger lige nogen svar ang ewire..

Jeg er med en Kumpan ved at oprette en webshop.. planen var at tage nets som betalings løsning, men ventetiden er jo 6 uger?

er der nogen der kender til ewires ventetid..

Kan se der er nogen der anbefaler det til opstart, for så at skifte til Nets/teller

Kan se at de tager 275 for at føre penge tilbage til kort, er der nogen der ved om man ike bare kan lave en overførelse?

Mvh

Niklas Nielsen

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:03

Ved ikke lige med de 275.. har ikke oplevet.
Men hvis jeg husker ret var det lynhurtigt oppe at køre.

E-wire er også nemt at arbejde med, men supporten er ikke den bedste. Er nu generelt godt tilfred.

Ulempe for kunderne: De skal bruge secure-verify betaling, og mange kan ikke huske deres kode, eller finde ud af det.

Vil ligeledes anbefale e-Pay som betalings portal til din nets indløsningsaftale 

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:19

e-pay er måske en bedre løsning fordi der ikke er de ekstra security site med

jeg tænker at du mener ligesom vertified by visa og den kode dertil?

Vi søger bare en løsning som er inden for rimelighedens grænser hvad angår gebyer osv. men uden at vente en stjernekrig på det;)

Men der tænker du e-pay kunne være mulighed. 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 02:28

Niklas n:
Kan se at de tager 275 for at føre penge tilbage til kort, er der nogen der ved om man ike bare kan lave en overførelse?

Hej .

Denne gebyr hvis du læse betingelser, er hvis du har modtaget betaling på en stjålet betalingskort. Det har Nets også.

Der er ikke nogen login og verifyd by visa. Kunden går direkte til betaling fra din webshop.

http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light.aspx

Og du er online i løbet af en halv time med betalingsløsning til ren Dankort og andre kreditkort.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)