Jeg er interesseret i at høre fra forskellige sider holdingerne til disse i overskriften udtryk? Jeg har startet http://www.freefood.dk og er nysgerrig for at høre om nogle kommentarer og noget hjælp til markedsføring af siden?
Siden er da meget pænt designet, men jeg ville nok ikke acceptere dit site i mit affiliate program. Da man jo nok med rette kunne stille spørgsmåltegn ved kvaliteten af din trafik. (med mindere vi taler direkte salg)
Jeg har nu kigget lidt på din side - og har endnu slet ikke forstået dit koncept, udover at man kan "tjene penge" - hvilket lyder lidt urealistisk. Gratis penge vil i mine ærer altid lugte lidt af snyd. Er det et nyhedsbrev? en tilbudklub? en side for madanmeldere eller hvad
Kort ang. din overskrift: CPC = Cost Per Click, betyder det du giver pr. klik - og bruges også fx i forbindelse med en kampagne, hvor du betaler pr. visninger, så du kan regne ud hvad din kostpris pr. klik er.. CPA = Cost Per Action, hvilket betyder at du kun betaler for resultater, fx i form af lead (hvor du i dit tilfælde vil betale pr. person som tilmelder sig). CPM = Cost Per Thousand, er prisen for 1000 antal visninger af din reklame på et andet website eller i et annoncenetværk. PPC = Pay Per Click. Her betaler du altså pr klik, hvilket er en god forretning - hvis dit website er godt optimeret. CPV = Cost Per Visitor, er hvor du betaler for hver målrettet person som besøger dit website.
Men tag evt. kontakt til et bureau, de kan helt sikkert forklare dig lidt mere i dybden og sikkert mere præcist :-)