Jeg er næsten klar til at publicere min hjemmeside - jeg vil dog gerne have lidt flere øjne på den inden jeg officielt åbner.
Mit firma bliver som en bibeskæftigelse, så derfor er der ingen faste åbningstider. Det må jo absolut være til kundens fordel ;-)
Der er et online bookingsystem på vej.
Oplysningerne under kontakt bliver først sat ind når siden og firmaet officielt åbner.
Kom gerne med en masse konstruktiv kritik og ideer. Jeg er dog ikke den skarpeste til Wordpress - hvilket også afspejler mit simple design. Så forvent ikke at jeg kan sætte himmel og hav i bevægelse for at lave siden mere "fancy" ;-)
1. din højre side ser jeg ikke meget formål i, da du viser en kalender over blogindlæg som ikke rigtig giver værdi for mig som kunde.
2. så er der lidt formatering her og der som er lidt forskudt, din footer bør indholde dine informationer, der er nogen billeder der hopper og danser og så har du lidt engelsk tekst på din blog
3. jeg går ud fra at din side omkring kontakt bliver opdateret når informationen er der.
Umiddelbart syntes jeg du mangler meget indhold på forsiden. Forsiden er som regel landingside for 50% af dine besøgende og dermed det første de ser. Du er derfor nødt til at fortælle den besøgende hvorfor han/hun lige præcis skal købe massage hos dig og ikke en anden massør. Fortæl hvad du kan byde ind med som de ikke kan andre steder: Eks. Mere erfaring, lavere priser, eller at de kan spise og få en gratis kop kaffe imens.
Du bør også tilføje noget indhold i din side-menu, hvor du f.eks kunne have en info-boks om dig eller andet. Ihvertfald er det at have en side-menu kun for at vise en kalender ret overflødigt. Så kan du ligeså godt fjerne den igen :-)
Ellers virker det til at være en spændende projekt du har gang i. God vind med det :-)
1. din højre side ser jeg ikke meget formål i, da du viser en kalender over blog indlæg som ikke rigtig giver værdi for mig som kunde.
2. så er der lidt formatering her og der som er lidt forskudt, din footer bør indholde dine informationer, der er nogen billeder der hopper og danser og så har du lidt engelsk tekst på din blog
3. jeg går ud fra at din side omkring kontakt bliver opdateret når informationen er der.
Lige en kort gennemgang.
1000 tak for hjælpen - jeg er fluks gået i gang med at redigere.
Hvad/hvor mener du der er problemer med formateringen der er forskudt?
Hvilken browser bruger du?
Vedr den engelske tekst, så har jeg ingen ide om hvordan jeg fjerner den :-/
Som jeg også har skrevet i selv indlægget, så bliver mine kontakt oplysninger opdateret når Det hele kommer op at køre officielt
Umiddelbart syntes jeg du mangler meget indhold på forsiden. Forsiden er som regel landingside for 50% af dine besøgende og dermed det første de ser. Du er derfor nødt til at fortælle den besøgende hvorfor han/hun lige præcis skal købe massage hos dig og ikke en anden massør. Fortæl hvad du kan byde ind med som de ikke kan andre steder: Eks. Mere erfaring, lavere priser, eller at de kan spise og få en gratis kop kaffe imens.
Du bør også tilføje noget indhold i din side-menu, hvor du f.eks kunne have en info-boks om dig eller andet. Ihvertfald er det at have en side-menu kun for at vise en kalender ret overflødigt. Så kan du ligeså godt fjerne den igen :-)
Ellers virker det til at være en spændende projekt du har gang i. God vind med det :-)
1000 tak for hjælpen :-)
Du har ret i det med forsiden - den går jeg straks i gang med at få ændret på.
Kalenderen i side menuen er fjernet igen. Jeg vil prøve om jeg kan finde nogle gode plug-ins/widgets til side menuen. Mit problem er bare at de ofte er på engelsk, hvilket ikke er så fedt når det er på en dansk side ;-)
Det ser ud som om din forside er en post, du kan nemt rette til den til en side i stedet for så fjerner du datoen ud til venstre. På siden med åbningstider behøver du ikke have alle dage listet når det er samme tider :) Bare skriv åben efter aftale og så et link til dine kontaktoplysninger/booking side.
Det ser ud som om din forside er en post, du kan nemt rette til den til en side i stedet for så fjerner du datoen ud til venstre. På siden med åbningstider behøver du ikke have alle dage listet når det er samme tider :) Bare skriv åben efter aftale og så et link til dine kontaktoplysninger/booking side.