Kære alle aminoer Jeg står i følgende situation at jeg er fastansat i en virksomhed, hvor jeg skal bygge en telemarketing afdeling op. Jeg skal så have ansatte, men der er ikke lagt budget i virksomhedens eget budget til flere ansatte, så de bliver ansat i mit eget firma som mødebooker. Jeg skal have 2 ansat i min egen virksomhed, til at booke møder for denne virksomhed. Vi sidde hos selve virksomheden. Nu kommer spørgsmålet så, jeg har tænkt mig at lønne mine 2 ansatte 100% provisions lønnet. Hvad koster det. Lad os antage jeg får 500 kr. eksl. pr booket møde, mine ansatte laver. så giver jeg mine ansatte 400 kr inkl. moms pr. møde. Så hvis de laver 3 møder om dagen, hvilket er det der forventes. så sidder de med en løn på 24.000 om mdr. Hvor stor andel af de 500 kr. eksl moms er så min andel? Hvad koster det mig at have denne ansatte der tænker jeg lønomk. forsikring, forsikring, pension osv. ? Håber der er en der gider bruge lidt tid på at hjælpe mig? |
Jeg svarer ikke på det som du spørger om -men jeg undrer mig.. Som du sætter det op der, så er det dig der skal sidde med risikoen for medarbejdere der løser opgaver for det firma du er ansat i? Det virker da helt vendt på hovedet, gør det ikke?