Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny tøjlinje.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg har længe overvejet at lave min egen tøjlinje, der skal ramme den målgruppe af unge mænd 15-30 år. Mine problemer opstår når jeg skal finde en producent, der kan levere kvaliteten der er påkrævet. Jeg har i sinde at sætte alt fra underbukser til huer i produktion, til en overkommenlig pris, som de fleste har råd til. Jeg har hertil lavet en business plan, der går ind og har nogenlunde styr på de finansielle omkostninger. Alt jeg ved er, at det meste tekstil kommer fra Asien og muligvis fra Afrika i fremtiden. Hvordan er den bedste løsning til det? Er det at rejse jorden rundt og se på materialer? Jeg har alt skitseret. Lige fra hvordan logoet skal se ud, hvordan jeg vil afsætte dem osv. 

Det hele skal jo starte et sted, og jeg går først igang når jeg har alle midler til det. Jeg har på ingen måde travlt med det, det er blot nogen der skal ske inden for de næste 5 år. Til den tid har jeg en uddannelse i marketing og forhåbentlig også en fornødne kapital. Hvis der sidder nogle derude som har erfaring med dette, eller det der ligner tager jeg rigtig gerne imod råd ! :)  

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Fra  www.bodyman.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)