Juli 2013 begyndte jeg at udarbejde et helt nyt website, som skulle formidle kontakt mellem sælger / køber af second hand tøj / sko / accessories. Dette resulterede i websitet: www.Secondhandy.dk Sidste år var en tid hvor jeg havde mange bolde i luften og det viser sig nu, at mit fokus skal ligge et andet sted. Jeg har derfor ikke tid til at give SH 100% fokus og derved udnytte potentialet i siden. Siden er kanon god til eksempelvis affiliate og får man lavet lidt flere indlæg på bloggen, kan man få siden frem på Google på mange flere søgeord. SEO: Siden er custom-designet af mig og opsat i CMS systemet Wordpress, hvorfra admin kan styre stort set alt. Lige fra emails der er tilmeldt, produkter, brugere m.m. Siden ligger på side 1 på Google, på bl.a.: "Online second hand" og "Brugt tøj". Der er ikke langt mange timer i søgemaskineoptimeringen og derved er der mulighed for at nå endnu længere med andre søgeord, hvis man får skrevet nogle indlæg på bloggen. Status: P.t. laver jeg ingenting på siden og har ikke gjort det i længere tid, da jeg som sagt ikke har tid. Dog kan jeg se at folk kommer ind på siden. Funktioner: - Besked system (Brugere kan skrive til hinanden, når de er logget ind.) Byd løs! Jeg har ikke travlt med at sælge denne side, men har ikke tid til den. Så i stedet for at den "samler støv" så kunne det være en ildsjæl havde tid og lyst og måske drømte om at skabe noget lign. Her er i hvert fald et komplet website, som er lige til at gå i gang med! Skab noget lækkert content på bloggen eller videreudvikle på siden og begynd at tjen penge på den. Mangler du ideer til hvordan man kunne tjene penge på denne side, så har jeg også nogle strategier liggende som den potentielle køber kunne få med! Kontakt mig: Skriv gerne et bud eller eventuelle spørgsmål i en privatbesked her på Amino. Ha' en fantastisk dag! :-) |
Hej Ken.
Kan du sige noget om hvordan den konvertere? Altså hvor mange der skriver sig op?