Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Jeg står og skal bruge en hamrende dygtig programmør, som har tid til at gå i gang med det samme.Jeg skal have lavet en form for auktionsside, som minder lidt om DBA. Dog er der enkelte forskelligheder selvfølgelig. Hvis Ovenstående lyder som noget med interesse, så smid endelig en kommentar eller en mail, så jeg kan sende lidt mere info omkring jobbet. Håber der sidder nogle dygtige folk klar til at hjælpe! På forhånd tak. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:42 | Låst

Hej sportsmanden.dk,

Nu skal jeg ikke kunne sige om du allerede har lavet det, men jeg har været igennem samme proces som du skal i gang med og det er yderst vigtigt, at du får lavet en beskrivelse af hele dit projekt - det er ikke nok at skrive: Skal minde om DBA, bare ikke rigtigt. Nu er det sat meget på spidsen, men få beskrevet alle funktioner og hvilke krav du har.

Derudover synes jeg du skal skrive her i tråden om det er betalt arbejde eller man bliver "aflønnet" med andele i virksomheden - det vil betyde, at hverken du eller dem som henvender sig spilder tiden.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:55 | Låst

Tak, jeg prøver lige at ligge det lidt bedre ud næste gang :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:56 | Låst

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)