Som nogle sikkert kan se har jeg ændret mit firmanavn fra Skattekonsulenterne.dk til Skat & Råd her umiddelbart inden opstarten den 1/2. Aftalemæssigt har jeg forpligtet mig til at operere i sidstnævnte navn i forhold til den gruppe af revisorer som jeg har indgået et samarbejde med, og i det andet navn i forhold til de øvrige kunder jeg har og får. Der ville jeg skulle operere under to forskellige navne afhængig af hvilke kunder jeg betjente, og det syntes jeg ikke var hensigtsmæssigt.
Da det på sigt meget vel kan komme på tale at jeg træder ind i gruppens selskab, og derved også medtager mine kunder, har jeg indgået en aftale med dem og fået ret til at bruge deres firmanavn sålænge vores samarbejde eksisterer + at de kunder jeg har og skaffer indtil da, er mine.
Er der nogle som kan se nogle problemer i det eller har andre gode råd ? |
Jeg ser overhovedet ingen problemer.
Den eneste situation, hvor jeg måske ville føle mig snydt, var, hvis jeg havde taget tilbud hjem fra både "Skat og råd" og "Skattekonsulenterne" uden at nogen havde fortalt mig, at det reelt var én og samme mand, der laver tilbudet.
Når/hvis du indtræder i det store samarbejde, er der jo bare tale om en fussion, hvor du ganske naturligt tager dine kunder med dig - hvor skulle de ellers gå hen?![]()
mvh Hans