Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltag i Facebook gruppe om affiliate hvor formålet er at skrive en masse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoer

Hvis du er ligesom mig, har du sikkert drømmen om at tjene masser af penge på affiliate marketing. Mit store problem har altid været, at jeg ikke har brugt tid på at skrive indhold.Jeg tænkte altid, at det sagtens kunne vente til i morgen. Dage blev til uger som blev til måneder. Sagt med Martin Thorborgs berømte ord: Jeg har været dum og doven. :D

Det har jeg nu ændret. Derfor har jeg oprettet en Facebook gruppe, hvor målet er at skrive 500 ord hver dag. Ikke noget med at jeg ikke lige har tid. Jeg har altid tid til at skrive 500 ord til mine affiliate hjemmesider.

Ideen bag gruppen er, at vi skriver hver dag, og vi motiverer hinanden til at skrive ved at fortælle andre i gruppen, hvor meget vi har skrevet. Det er ligemeget, om du skriver godt eller dårligt. Gruppens fokus er på, at du får skrevet min. 500 ord til affiliate hver dag.

Nuværende deltagere i gruppen har stor succes med at skrive indhold, og der er helt sikkert nogen derinde, som vil få dig til at skrive mere. Jeg kan afsløre, at en af deltagerne skriver 6.000 ord mandag til fredag. Når jeg læser den slags, tænker jeg, at jeg sagtens kan skrive 500 ord pr dag. :D

Gruppen har fokus på tekst. Dvs. indhold. Linkbuilding osv. er der andre grupper til. Det er desuden ikke en promoveringsgruppe for dine indlæg, det er der også andre grupper til. Det handler om indhold til dine affiliate hjemmesider.

Stop med at være dum og doven og deltag i Facebook gruppen, hvor du bliver motiveret til at skrive indhold.

Deltag her

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:30

Du må også snart komme op på de 6.000 ord Hans Yes

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander:
Du må også snart komme op på de 6.000 ord Hans Yes

Hehe. God idé. :D . Jeg har dog tænkt mig at arbejde på nogle lange guides, som nok kommer til at fylde omkring 2.000 ord. Hvis det skal være gode guides med billeder, kan det faktisk tage ret mange timer at lave sådan et. Men det kan betale sig :D

Men i øjeblikket er jeg blot glad for at få skabt masser af indhold.

Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:46

Hans Jonas Hansen:
hvor målet er at skrive 500 ord hver dag

Er det er krav man srkiver disse 500 ord hver dag eller er det i orden at være med på en lytter/læser?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:35

Niklasabra:
Er det er krav man srkiver disse 500 ord hver dag eller er det i orden at være med på en lytter/læser?

Lad gå. Men seriøst. Det tager altså ikke andet end 30-60 min hver dag at skrive 500 ord. Så jeg vil egentlig råde dig til at prøve. Du kan altid sætte det op til din side engang i mellem. Men prøv at gå i gang. Du bliver glad for det. :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)