Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Sider

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok go har du så givet op på at lave denne ene side ?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nu har jeg rodet lidt med det, sat lidt produkter ind osv.. det er okey, meeeen det kunne være meget bedre :)

Så som start, bliver det brugt, og så må jeg få en side lavet senere hen :)

http://www.dna-solutions.dk (Siden er offline lige nu, så i kan ikke se den førden 1. Feb.)

Den vil komme op her på Amino så folk kan komme med ris/ros til det :) når man roder med det hele tiden, ser man ikke småfejl, stavefejl osv, så er det lettere at få folk til at gennemgå det hele og fortælle hvad de syntes :)

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget nemmere Christian. Hvorfor skal der ikke være priser på siden ? Skal den udelukkede gå som en lead capture page til en autoresponder ?

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Guldgryn. Du kan godt tjene penge på en facebook side.
Har du noget du kan sælge dem?
Link til din side?

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael : Et øjeblik snakkede du Dansk, og så slog du over i Vulapyk ;)

Det er ikke en salgsside :) Folk skal kontakte mig for pris, da jeg kan fortælle mere om produktet, end der kan stå på en side så den stadig er overskuelig :)

Ved enkelte tilbud kan det godt ske der kommer nogle priser, men som start er det ren fremvisning og en smule information :)

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Michael : Et øjeblik snakkede du Dansk, og så slog du over i Vulapyk ;)

Det er ikke en salgsside :) Folk skal kontakte mig for pris, da jeg kan fortælle mere om produktet, end der kan stå på en side så den stadig er overskuelig :)

Ved enkelte tilbud kan det godt ske der kommer nogle priser, men som start er det ren fremvisning og en smule information :)

haha, okay jeg prøver lige at. Forklare. 

En lead capture page er en enkel side der har et eneste formål nemlig at skabe så meget nysgerrighed at dine potentialle kunder aflevere som minimum deres email adresse til dig således at du kan enten kontakte dem telefonisk eller opbygge et forhold til dem via en autoresponder ( basalt forklaret en email klient der I et hug sender den samme mail til alle på Din liste. F.eks. Kunne du have skrevet it mails der giver dine potentialle kunder relevant information om dit produkt eller branche og fra det øjeblik de taster deres information vil autoresponderen så sende den serie mails afsted med et pre defineret interval uden at du skal tænke mere på det). 

lyder som om at det måske er den vej du skal gå !

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne da godt være :)

Men fortæl nærmere.. hvordan og hvorledes ? :D

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Ja det kunne da godt være :)

Men fortæl nærmere.. hvordan og hvorledes ? :D

jammen ret enkelt, systemet tager sig egentligt af det hele, du skal bare fodre den med indhold :) 

ps: har sendt dig en privat besked

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hahahahahahaha skipper er en grineren side :D + her fra

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)