Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haster - kan E-wire være nede eller hvad sker der mon?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en besked fra en kunde som, idet han forsøger at gennemføre betaling, får sin ordre annulleret.

Derudover ligger der en ordre hos mig, hvorved der står "afventer" selvom det er en time siden, hun bestilte...?

Kan det være e-wire den er gal med? Har slet ikke oplevet det her før...

OG kan jeg få kunden med den annullerede betaling, til at prøve igen - uden han skal starte helt forfra? Det sidste her er så mere et wordpress og woocommerce spørgsmål... Måske jeg skal vælge "Customer Invoice" - kan han så prøve igen ad den vej?

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 16:09

Ja okay jeg kunne jo selv lige prøve, at gennemføre en ordre Geeked Det virker fint her, så måske der bare ikke var dækning på kundens kort eller lignende....

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:11

Det kan ik tænkes kunden har tastet noget forkert? Ved ik om man kan gennemføre hvisder ik er overensstemmelse, men tænkte det kunne være en mulighed

Fra Rødovre
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Fra  http://designgrotten.dk Skrevet kl. 09:16

Jeg oplever ofte dette med WooCommerce og eWire. Jeg tror eWire og jeg har indskrænket det til, at det er når kunderne forsøger at betale med MasterCard og de skal lave 3D Secure tjekket. Jeg har dog ikke fået eWire til at fikse det med deres plugin.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)