Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke spore backlinks...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er meget flittig til, at skrive gæsteindlæg hos forskellige blogs, og får tit et backlink som "betaling".
Jeg forstår bare ikke, hvorfor det kun er nogle backlinks, som jeg kan spore hos ahrefs.com, og andre kan jeg ikke spore?

Nogle som har en god forklaring på dette? 

Mvh. Kristoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:09

Jeg vil tro at det typisk tager noget tid for sites som "ahref" at indeksere siderne og de backlinks du får, specielt hvis de kommer fra domæner med en relativt lav autoritet.

Prøv evt. om du får samme resultater på moz.com, og så ellers bare vær tålmodig. :)

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:22

Okay! Jeg prøver at have lidt tålmodighed! :-)
Men kan jeg være sikker på, at google har sporet dem? Det er jo sådan set det vigtigste! 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 02:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Krüger:

Okay! Jeg prøver at have lidt tålmodighed! :-)
Men kan jeg være sikker på, at google har sporet dem? Det er jo sådan set det vigtigste! 

Søg i Google på den url dit gæsteindlæg har og så evt en 'site' kommando. Altså fx 'site:http://blog.dk/mit-gæsteindlæg'. Hvis du så får et resultat er dit indlæg blevet indekseret og derfor talt med. Dog kan der sagtens gå længere tid inden dit link for alvor tæller med.
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 08:41

Prøv, om Opensiteexplorer.com viser flere backlinks. Du kan aldrig regne med, at et program viser alle. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)