Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er sponsoreret blogs troværdige?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg læser de blogs som får stillet vare frit til deres rådighed, synes jeg at alt er lyserødt og godt ved netop denne vare personen nu afprøver / tester.

Selv de ting hvor man tænker, det er da ikke smart eller det lyder ikke sandt, så fremstår det yderst positivt i bloggen. Er det så en blog man gider læse fremover da det tydeligvis ikke er den sande historie personen fortæller.

Og hvorfor gør de så ikke det, det er jo ikke sådan at de test den samme vare 2 gange?, så de for et nej fra denne producent eller forhandler.

Hvad mener i andre?

Nu læser jeg primært blogs om biler.  

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vel være at de føler sig forpligtede til at skrive positivt om det, nu de har fået det gratis.

Jeg så for noget tid siden en blog teste et produkt, hvor det blev testet af praksis, men virkelig fik modvind på vejen. Produktet endte i skraldespanden.

Om troværdigheden ryger eller ej hvis de er lidt for lyserøde om produktet? Nja, syntes jeg egentlig ikke. Hvordan ting er kommer jo an på ens behov. Hvad der kan fungere skide godt for én, kan sagtens være crap for en anden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er ok at anmelde produkter som man har modtaget gratis. Det tror jeg der er rigtig mange, der gør. Men er bloggen og anmeldelserne udelukkende positive og ikke nuancerede, synes jeg, at anmeldelsen mister troværdighed. Det vigtigste er, at man selv har haft produktet og testet det ved eget brug. Der er nogle bloggere, der anmelder og rater produkter, som de slet ikke har prøvet selv. Det holder jo slet ikke...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)