Hej Amino's
Vi er to unge iværksættere fra Aalborg, der har et super spændende projektet på tegnebrættet, men vi mangler altså lige en programmør!
Vi er igang med at starte et nyt web bureau, bare ikke som de andre. Vi har nemlig et twist, som jeg hellere end gerne vil fortælle dig om, i en privat besked, skype eller over telefon. Jeg og min makker har meget erfaring med salg og service samt projektledelse, og kan vores kram.
Vi søger som sagt en programmør der ligeledes kan sit kram og har tiden og lysten til at indgå et samarbejde og blive partner i virksomheden sammen med os, og den max gas! Vi har allerede kunder i biksen og derfor søger vi programmør right away. Vi ser helst du er bosiddende i Nordjylland og har mulighed for at komme til til Aalborg engang imellem, så vi kan spise frokost sammen ;-)
Hvad skal du kunne?
- Du skal kunne programmere (selvfølgelig)
- Du skal kunne udvikle i købte themes
- Du skal kunne udvikle i wordpress (og helst andre systemer også)
- Et kæmpe plus hvis du kan SEO optimering
- Du skal have tiden, være troværdig og gerne være kreativ.
- Være målrettet og skal kunne levere til tiden.
- Du skal kunne fungerer godt i teamwork.
Vi håber at høre fra dig, det bliver et super super fedt projekt og vi har både designere der er klar til arbejde og vi har kunder i biksen, så lad os da komme igang!
Skriv en Privatbesked/PM, så kan vi udveksle numre og skype, så vil jeg forklare dig hele projektet! Det bliver helt kanon.
Kan i have en helt kanon weekend!
Med venlig hilsen
J&L