Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp & råd til at bygge hjemmeside med mange videoer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står med en super spændende ide og konceptet er ved at være på plads. Men mangler lidt hjælp eller råd til hvordan jeg bedst bygger denne hjemmeside op. Hjemmesiden skal kunne indeholde mange videoer, dertil skal man kunne oprette en bruger såvel som Co-creator og som besøgende. Jeg har arbejdet i Wordpress en del og dette er muligvis den rette platform til at udvikle dette, men ved ikke nok om netop videoer på en hjemmeside. Kan se at hvis man bruger YouTube plugin til en hjemmeside, så kræves det man køber PRO for at feature videoerne direkte på hjemmesiden, fremfor at dirregere videre til YouTUbe. Men hvad hvis man ikke ønsker at videoerne komme på YouTube, men ligger uafhængigt og hostet på sin egen hjemmeside? Hvad vil være den bedste løsning på dette? Hvad vil det kræve? Er der f.eks. også specifikke templates i Wordpress som vil egne sig til denne type hjemmeside, da jeg i første omgang ikke har råd til at opbygge et helt nyt design. 

Andre ideer og råd er jeg også meget åben for;) 

Søger også en grafiker som kan udvikle logo mv. til konceptet. 

Jeg kan kontaktes her eller skriv til mig på cgk1894@gmail.com

PÅ forhånd mange tak,

Camilla

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht hosting, så skal du være opmærksom, at hvis dine videoer hostes hos dig selv, så fylder de hos dig, samt mange hosting sites kun har fx x antal gb trafik hver måned... Så det kan tale imod at have dem på din egen side, fremfor at hoste dem hos Youtube. Fordelen ved youtube er også, at du kan nå et meget større publikum, men nu skriver du intet om, hvorvidt at de videoer du vil have på siden, skal være under en betalingsside (som man skal være medlem for at se), eller om det bare er free to Watch videoer :)

Ellers kan du altid bare hoste dem hos Youtube, i en kanal hvor du sætter op, at man skal kunne linket til videoen for at kunne se dem.. Der er i hvert fald mange muligheder. Rent seo-mæssigt er det også smart at have dem hostet hos Youtube... Du kan også få trafik til dit site, fordi folk har set dine videoer hos Youtube. Men igen - Kommer helt an på hvad du har tænkt dig mere specifikt...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)