Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi ikke have 3 tilbud på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad synes I om den store vækst i 3-tilbuds-markedet indenfor stort set alt?

Bliv klippet? Få 3 tilbud på herreklip

Brug for bogføring? Få 3 tilbud

Brug for advokat? Få 3 tilbud

Hvad synes du om det, dels som leverandør, men også som kunde?

Er det fremtiden, eller er det kun et kortvarigt "flop" ?

Har du gjort dig nogle tanker om dette emne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

På en måde er det godt, at vi får justeret markedsprisen, og at vi som kunder husker at indhente flere tilbud før vi bestiller. Omvendt må det også øge prisen, når en tredjemand også skal have en del af kagen. Men kunne bare som kunde selv ringe rundt og få tre tilbud, men hvad får os til at bruge de sider.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:31

Det er vel bare fordi det er nemmere st andre gør arbejdet for en.

Så behøver man ikke selv at løfte røret og ringe til nogle forskellige virksomheder selv.

Vi er blevet dovne i takt med udviklingen af tablets, smartphones og glemmer snart at kommunikere i virkelighedens verden.

Jeg synes egentlig ideen med at få 3 tilbud er ok, men det er jo ikke sikkert at det er billigere eller bedre end et tilbud, man kunne have fået, ved at kontakte en af virksomhederne selv.

Dem der er med på deal sites eller de sites med gavekort til oplevelser, tjener jo heller ikke så meget når kunden er anvist, som hvis de selv havde skaffet/fået kunden.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:35

Godt spørgmål!
Tjaeh det er vel som sådant sundt nok at forbrugerne har en enkel måde at få et indblik i priserne og dermed styrke konkurrencen.
Selv bruger jeg det aldrig, fordi mine valg som regel mere bunder i personlig research i forhold til den ydelse jeg er på udkig efter, udover selve prisen.

Om det vil bestå fremover er nok tvivlsomt, med mindre der kommer nye bedre metoder til også i højere grad at inddrage kvaliteten på det man forespørger på, så der er noget at arbejde med for nogle aminoer måske? :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)