På en måde er det godt, at vi får justeret markedsprisen, og at vi som kunder husker at indhente flere tilbud før vi bestiller. Omvendt må det også øge prisen, når en tredjemand også skal have en del af kagen. Men kunne bare som kunde selv ringe rundt og få tre tilbud, men hvad får os til at bruge de sider.
Det er vel bare fordi det er nemmere st andre gør arbejdet for en.
Så behøver man ikke selv at løfte røret og ringe til nogle forskellige virksomheder selv.
Vi er blevet dovne i takt med udviklingen af tablets, smartphones og glemmer snart at kommunikere i virkelighedens verden.
Jeg synes egentlig ideen med at få 3 tilbud er ok, men det er jo ikke sikkert at det er billigere eller bedre end et tilbud, man kunne have fået, ved at kontakte en af virksomhederne selv.
Dem der er med på deal sites eller de sites med gavekort til oplevelser, tjener jo heller ikke så meget når kunden er anvist, som hvis de selv havde skaffet/fået kunden.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Godt spørgmål! Tjaeh det er vel som sådant sundt nok at forbrugerne har en enkel måde at få et indblik i priserne og dermed styrke konkurrencen. Selv bruger jeg det aldrig, fordi mine valg som regel mere bunder i personlig research i forhold til den ydelse jeg er på udkig efter, udover selve prisen.
Om det vil bestå fremover er nok tvivlsomt, med mindre der kommer nye bedre metoder til også i højere grad at inddrage kvaliteten på det man forespørger på, så der er noget at arbejde med for nogle aminoer måske? :)