Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have sin webshop hos smartweb?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej.

Jeg vil meget gerne hører fra nogen der har erfaring med at starte en webshop op hos SmartWeb. Jeg synes nemlig at det lyder meget meget nemt da de tilbyder fuld support og det hele, men hvad er mulighederne for at tilpasse en webshop hos dem. (designet skal ikke bare være std. og vi har en del krav til shoppen)

Det ville være et alternativ til, at jeg designer det og at jeg så sætter en programmør til at lave hele skidtet fra bunden. Det kommer vi nok også til uanset, men det her er jo billigerer at starte ud på og MEGET nemmere.

Så hvad siger i? :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 17:23

Hej Johannes!

Vi har mange samarbejdspartnere som over tid har hjulpet mange med forskellige krav. Du kan såmænd også kontakte os med dine krav & lade os vurdere hvad det kræver. Jeg vil love dig at du kan få det som du vil have det, det er mere et spørgsmål om det står mål med det du gerne vil have som resultat.

Fra Vejen
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Our Labor is Joy Skrevet kl. 09:05

Hej Johannes,

Jeg har arbejdet med SmartWeb siden 2009 og selv om jeg også har benyttet andre systemer til tider, så er det et system som nu er blevet så godt all-around at det er mit foretrukne. Du spørger til om man kan tilpasse SmartWeb til dit design, og svaret er Ja - det kan man. SmartWeb benytter SMARTY PHP engine hvilket betyder, at til trods for at det er et hosted system så får mulighed for både at tilpasse logik og mark-up efter dine behov.

Men der er selvfølgelig et lille men, SmartWeb er løbende igang med at lægge flere og flere moduler i SMARTY, så der er nogle få stykker som der på nuværende tidspunkt mangler - men det er moduler som man meget meget sjældent vil pille ved alligevel. Det er eksempelvis indkøbskurven og checkout. Men det betyder ikke at du ikke kan tilpasse disse sider til dit design, det betyder bare at der er nogle få elementer som bliver printet i en hvis rækkefølge.

Jeg kan kun sige go go go, SmartWeb er en super samarbejdspartner på så mange måder. De er unge og energiske og fyldt med passion. De lytter til din feedback og udvikler herefter.

Hvis du mangler en samarbejdspartner til programmering af SmartWeb løsninger, så er du velkommen til at tage fat i mig på mail: michael@ourlaborisjoy.com eller pr. telefon 61 723 725, så kan jeg sætte dig ind i fordelene som partner og hvordan vi partnere kan gøre brug af hinanden.

Mvh.

Michael Rachlitz

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 11:07

Jeg sidder med en tilpasset Smartweb løsning, og er meget tilfreds. Det er jeg bl.a fordi de hele tiden forbedre og udvikler på løsningen, uden at du skal tilkøbe hele tiden. Der er selvfølgelig udfordringer ind i mellem fordi løsningen er tilpasset, men det bliver altid løst.
Det skal tilføjes, at jeg sidder med forholdsvis mange forskellige systemer, hvor Smartweb absolut er min favorit. Så herfra er det også en klar anbefaling.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)