Hej. Jeg vidste ikke lige i hvilket forum jeg skulle poste det, derfor kommer indlægget både herinde og i bogførings, regnskab mm.kategorien Jeg skal bruge et regnskabs/bogførings system til min virksomhed JLP Busser ApS som er et lønsum registreret anpartsselskab. Jeg har ikke det vilde antal bilag da jeg kun har en kunde NT, og driver selskabet med mig som eneste medarbejder. Jeg skal benytte min macbook pro til bogføringen. Economic har ikke umiddelbart en standardkontoplan der understøtter et selskab som er lønsumregistreret. De har en standardkontoplan til enkeltmandsvirksomhed m. lønsum. Jeg skal derfor bruge hjælp til at finde et regnskabsprogram der har en kontoplan som passer til mit selskab, eller bruge en bogholder/it-sagkyndig som kan lave en individualiseret kontoplan til mig i ex. economic. Håber i har nogle gode råd til hvordan jeg kan komme i gang med min bogføring. God weekend. Mvh. Jeppe Poulstrup |
Hej Jeppe,
det er intet problem at få tilrettet kontoplanerne i E-conomic.
Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg kan også give dig et tilbud på den løbende bogføring.
Med venlig hilsen
Stig Jakobsen
Accountman
se evt. her