| Hej, Jeg har lige siddet og kigget logfiler igennem for de sidste par dage, og ud af dem kan jeg se at følgende bots/spiders har været på besøg: D. 21 Januar: Googlebot: 13 besøg - besøgt 16 sider Mediapartners Google: 2 besøg - besøgt 7 sider msnbot: 1 besøg - besøgt 1 side Yahoo: 1 besøg - besøgt 1 side D. 22 Januar: Googlebot: 22 besøg - besøgt 32 sider Mediapartners Google: 2 besøg - besøgt 2 sider Yahoo: 5 besøg - besøgt 5 sider Jeeves: 1 besøg - besøgt 1 side D. 23 Januar: Googlebot: 22 Besøg - besøgt 32 sider Mediapartners Google: 2 besøg - besøgt 2 sider I dag (so far): Googlebot: 24 besøg - besøgt 36 sider Mediapartners Google: 3 besøg - besøgt 6 sider Yahoo: 1 besøg - besøgt 1 side psBot: 1 besøg - besøgt 2 sider Jeg undrer mig specielt over hvor mange gange Googlebot''ten har været forbi, er det normalt - eller hvor skal man finde årsagen? Man skulle næsten tro at Google var igang med at re-indexere. De skal lige indskydes at der er tale om ankomsttider fordelt over hele døgnet. F.eks. var Googlebot forbi første gang i morges kl. 06:03 og sidste gang kl: 23:40. Med undren... | 
bots/spiders
                            Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

- 1
|  | 
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting
                            Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger