Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - godt eller skidt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg går med overvejelserne omkring at lave en webshop med salg af diverse produkter/services. 

I den forbindelse har jeg overvejet en Paypal løsning men er i den seneste tid blevet i tvivl om Paypal er godt eller skidt. 

Der har været en del polemik om deres behandling af oplysninger.

Hvad er sikkerheden for at min eller mine kunders konto eller kortoplysninger bliver misbrugt? Jeg mener at der har været lidt problemer med dette i udlandet i løbet af sidste år.  

Hvad er jeres erfaring med Paypal - er det godt eller skidt?

Er der andre alternativer som DU har erfaringer med og som du kan anbefale mig. Jeg ser frem til jeres feedback.

De bedste hilsner

Kris

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kris

Vi ved BackupBox har selv benyttet Paypal tidligere, men er nu skiftet til Paymill, og det er vi godt tilfredse med.

De er forholdsvis nye på markedet, men de yder en fantastisk service. Man får personlig support, og der er snak om de snart kommer til at kunne håndtere Dankortsalg også.

Grunden til vi valgte at skifte var at mulighederne i forhold til ændring i automatiske betalinger ikke var tilstrækkeligt ved Paypal samt at der var problemer med, at vores system ikke registrerede betalingerne automatisk, hvilket muligvis ikke var Paypals fejl, men det var i hvert fald et problem som blev løst meget let med Paymill.

Jeg vil derfor anbefale dig dem, og ved også at andre her fra Amino benytter dem.

Håber dette kunne hjælpe.

Jeppe

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)