Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjove illustrationer/tegninger | Amino-Januar-Februar tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

I Januar og Februar har jeg et lidt anderledes tilbud til jer alle!...

Jeg vil nemlig rigtig gerne tegne en masse tegninger til jer!

Tegningerne er ideelle til f.eks. Logo, flyers, reklamemateriale, hjemmesidens maskot, invitationer, gaver etc.
Jeg levere tegninger digitalt i alle formater også VECTOR. Jeg skal bare kende jeres filtype-ønsker på forhånd.

Tilbudet gælder følgende stilarter:
- Karikatur (Ses ofte hos gadetegnere i diverse storbyer - hvor diverse ansigtstræk overdrives)
- Satire (Som i bedst kender det fra aviserne, når der gøres grin med vores "kære" politikere)
- Bogillustration/Tegneserie (Den lidt mere bløde cartoon stil, som i kender det fra tegnefilm mm)
- Portræt (Det helt realistiske portræt) 

Illustrationer kan være en dyr fornøjelse, da det som så meget andet tager tid, hvis det skal gøres ordenligt. Prisen er derfor ofte på 1500-5000 kr. pr. illustration.

Mit tilbud til jer lyder på: 1000,- inkl. moms pr. illustration (prisen er inkl. farvelægning, hvis dette ønskes)
Leveringstiden vil være ca. en uge afhængig af antal bestillinger (Dette aftaler vi inden påbegyndelse)

Hvis du ønsker en illustration skal du skrive følgende til min mail info@tegner-voss.dk: 
- I emnefeltet skal du skrive "AMINO-tegning"
- Navn, Adresse, tlf.
- Beskriv dine ønsker til tegningen
- Skriv hvilken filtype du ønsker tegningen i
- Og send et billede med, hvis jeg skal have tegnet en "rigtig" person 

Jeg har tidligere tegnet for bl.a. Ekstrabladet, TV2, TV2 Charlie, DR1, DR P2, DR Kultur, Tandlægeforeningen, Dong Energy, Københavns Kommune, Roland A/S, Deloitte m.fl.
Jeg kan derfor stå 100% inde for kvaliteten! 

Se eksempler på min hjemmeside http://tegner-voss.dk 

Vh Lasse Voss
tegner-voss.dk
info@tegner-voss.dk
tlf 40 53 98 01

Det skal dog nævnes at, hvis det er en MEGET avanceret tegning med baggrund og flere figurer, så forbeholder jeg mig retten til at tage mere for denne type.  

Fra Odense
Tilmeldt 31. May 21
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

 

Lavet du stadig personlige karikaturtegninger? Vi kunne hos karikaturplakat godt tænke os at høre lidt om dine erfaringer, hvis du har lyst til at dele dem. :)

Tilmeldt 31. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Gælder tegninger også til andre formål en personer og "cartoons"?
Det kunne være mere ment til industri og events
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)