Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pixel fejl i design - Hvor svært er det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I min webshop er der nogle knapper og felter til indtastning af fx personoplysninger, som ikke står helt korrekt. Dels står felterne ikke helt lige, dels er de ikke helt lige store. Dette gør sig fx gældene i Google Chrome på pc men ikke på en Mac.

Det firma, der har udviklet og designet webshoppen, undskylder sig med, at det ikke er til at få helt ens i alle browsere. Mit ønske er, at det står rigtigt i Chrome, Explorer og Firefox til både pc og Mac. 

Er det mig, der er helt urimelig, eller må man forvente, at der vil være sådanne små pixel fejl i et design, som jeg har givet 30.000 for at få lavet?

Vh

Morten

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:53

Uden et link er det lidt svært at se hvad problemet kunne være ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

At få kasser til at være lige store er ikke noget problem at få ens i alle browsere. Så umiddelbart lyder det mere som dovenskab/manglende ekspertise, men som sagt er det svært at sige uden et link. :) Men de har ret I, at nogle ting vil aldrig være muligt at få helt ens. Eksempelvis specielle skrifttyper og ny teknologi som CSS3 der ikke understøttes i alle tidligere versioner af f.eks. Internet Explorer. Det kunne f.eks. være runde hjørne, shadow m.m.

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 20:09

Hej 

Jeg vil helst ikke smide et link, da deres firmanavn fremgår som udviklere på siden.

Vi taler om vores produktsider. I toppen er der nogle valgmuligheder i forhold til visningen af produkterne. 

Fx to bokse ved siden af hinanden, hvor man i den ene kan vælge at få produkterne sorteret efter pris og i den anden efter producent. De to bokse er ikke helt lige store.

På samme måde kan to lignende bokse stå over hinanden, godt nok lige store men desværre lidt forskudt. 

Det er små forskelle, men noget som jeg i hvert fald ser med det samme.

Vh

Morten

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 16:11
Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 17:18

Grunden til der bliver spurgt efter link er for at se de tekniske ting i det, herfra ville det kunne ses om det er noget der kan fixes eller ej.
For står godt du ikke vil ud med link på din side når deres firmanavn fremgår af det, men samtidig kan det være nødvendigt for at se om det er noget der kan rettes :)

Uanset hvad, er det efter deres egen mening noget de kan stå inde for så et link ville måske ikke være skidt på plads?

Udover dette, så som der allerede er blevet sagt KAN det have noget med nyere teknologier i brug, ikke alle browsere kan renderer alt CSS3. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)