|
Hej... Jeg søger en der kan give mig lidt viden omkring et CMS system der kan have bruger registrering før man får adgang til indhold. Indholdet skal være digitale produkter til download. Det skal være ret simpelt at finde rundt og administrerer da jeg ikke er super teknisk anlagt. Siden skal have 2 hovedsider (+ om virksomheden, kontaktside osv). Den ene skal være adgangen til produkterne med "brugerregistreringsmuren" imens den anden blot skal være en slags informationsside. Jeg forestiller mig ikke at det er en sindsygt svær side at lave - men da jeg absolut ingen erfaring har med HTML, CSS eller lignende forestiller jeg mig, at det vil tage en krig at sætte sig ind i hvordan man laver en sådan side eventuelt i wordpress.
Ellers hvad vil det koste at få det lavet eventuelt i wordpress? På forhånd tak for svaret |
Der er titusinde måder og metoder at lave det på. Hvad du skal vælge kommer fuldstændigt an på PRÆCIS hvad det er du vil.
Jeg nævner i flæng: Easy Digital Downloads, WooCommerce og Groups, Member fra Wishlistproducts - og, du kan også bare password beskytte indhold med indbygget WP funktionalitet, og lade et nyhedsbrev sende en autoresponder med kode ud.
Nu det er så hemmeligt, så vil jeg anbefale dig at finde en dygtig WordPress udvikler, der kan rådgive dig på baggrund af noget specifikt.
Bliv gratis medlem