Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til CMS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg søger en der kan give mig lidt viden omkring et CMS system der kan have bruger registrering før man får adgang til indhold. Indholdet skal være digitale produkter til download. Det skal være ret simpelt at finde rundt og administrerer da jeg ikke er super teknisk anlagt. Siden skal have 2 hovedsider (+ om virksomheden, kontaktside osv). Den ene skal være adgangen til produkterne med "brugerregistreringsmuren" imens den anden blot skal være en slags informationsside.

Jeg forestiller mig ikke at det er en sindsygt svær side at lave - men da jeg absolut ingen erfaring har med HTML, CSS eller lignende forestiller jeg mig, at det vil tage en krig at sætte sig ind i hvordan man laver en sådan side eventuelt i wordpress.

Findes der standardløsninger til dette? minder jo meget om en webshop lignende side.

Ellers hvad vil det koste at få det lavet eventuelt i wordpress? 

På forhånd tak for svaret

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er titusinde måder og metoder at lave det på. Hvad du skal vælge kommer fuldstændigt an på PRÆCIS hvad det er du vil.

Jeg nævner i flæng: Easy Digital Downloads, WooCommerce og Groups, Member fra Wishlistproducts - og, du kan også bare password beskytte indhold med indbygget WP funktionalitet, og lade et nyhedsbrev sende en autoresponder med kode ud.

Nu det er så hemmeligt, så vil jeg anbefale dig at finde en dygtig WordPress udvikler, der kan rådgive dig på baggrund af noget specifikt.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)