Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiejob i Aalborg

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Hans,

Jeg prøver at holde hovedet oppe samtidig med at min mappe med ansøgninger stiger. Men hold op hvor er det svært at bevare gejsten, når man ikke føler man kommer nærmere, og samtidig bliver frustreret når man føler man kan bidrage med meget! :-) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:47

Nu tager jeg en dristig chance og antager, at du muligvis skriver ansøgning i samme stil, som du skriver her.

Fokus på den værdi som du kan tilbyde grundet din uddannelse - Ikke lade din uddannelse stå først, fordi man let bliver opfattet som en teoretiker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 16:53

Hej Jacob, 

Tak for dit svar!

Jeg synes ikke jeg skriver meget omkring mit studie - men derimod erhvervserfaring. Jeg lægger ret stor vægt på erhvervserfaringen, som jeg mener er ret relevant i forhold til et studiejob. Altså at man ved, hvordan en virksomhed fungerer, 

Måske tager jeg fejl?

Mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Jørgensen:
Jeg lægger ret stor vægt på erhvervserfaringen, som jeg mener er ret relevant i forhold til et studiejob. Altså at man ved, hvordan en virksomhed fungerer, 

Teoretisk erfaring kan også være interessant, hvis du kan kombinere to områder. Såfremt du udover viden om kommunikation også havde erfaring med ehandel ville det gøre dig i stand til at løfte nogle opgaver hos os.

Så hvis du er stærk i et fagområde vil jeg foreslå dig at tage kontakt til virksomheder indenfor det område. De fleste ville helst selv skrive deres tekster, men vil reelt få mere ud af at lave udkastene og så lade en med mere overskud afrunde det :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 20:16

Hej Tommy,

Når du skriver at, hvis jeg har erfaring med e-handel - hvad tænker du så?

Venligst Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Martin Jørgensen:

Når du skriver at, hvis jeg har erfaring med e-handel - hvad tænker du så?

At du skal få det ned på skrift og sende det til kontakt@wexo.dk sammen med resten af dit cv.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)