Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør man vælge 2 eller 1 SEO firmaer?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu læser jeg det som du vil have seo nr 2, til at tage sig af et nyt brand/websted, som ikke har noget med dit første brand/websted at gøre, og derfor vil de to seofirmaers arbejde ikke kollidere.

Hvis de 2 seo-firmaer skal arbejde onsite, på samme domæne vil det helt sikkert ikke være en god ide.

Hvis det kun drejer sig om link-building, er faren ved at de arbejder på samme, ikke stor, blot vil du givetvis ikke få så meget value for money, som du måske tænker. (ikke de 200%)

Hvis du er tilfreds med seofirma nummer 1, så bør du fortsætte med bureauet, og måske endda kunne forvente noget mængderabat, når du tilfører flere ordre.

Hvis du ikke syntes du får nok ud af seo-firma nr. 1, ville jeg lade 2-3 nye bureauer gennemgå dit site, og få udarbejdet analyser med de muligheder der er for forbedring. Og derefter lave en aftale med en af de nye, og selvf. med det firma som kan levere det bedste resultat. Men husk ikke at binde dig længere end du ved du har lyst til.

Og som en sidste advarsel: husk at google firmaet, for at se om der er dårlige erfaringer (en enkelt eller to, behøves ikke at være et problem), og lyder tilbudet for godt til at være sandt, så er det nok heller ikke sandt.

Og det er altid en god ting, at holde øje med markedet, for at se om seo-fyrene er up-to-date med alle zoo-updates Google kommer med. Det burde ikke være sådan, men der er desværre også brådne kar i denne branche.

God vind med dit nye tiltag............

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil virkeligt fraråde generelle linkspakker. Hvis leverandøren kan levere nogle unikke links til jer fra relevante sites for jeres niche, så er det iorden, men hvis det er links som alle kan få (artikeldatabaser, deres eget blognetværk, linkkataloger etc.), så kan det faktisk ende med at ramme dig negativt og i bedste fald er det uden værdi. 

Hvis du er i tvivl så bed dem om et par referencer de har bygget links for, så kan jeg lige bruge 5 minutter på at tjekke kvaliteten. Alle SEO bureauer er de bedste ifølge dem selv, men der er mange derude, som ikke leverer.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 18:33

Hej alle

Der er tale om et nyt domæne som der arbejdes på, så de to firmaer arbejder ikke på samme domæne men på to forskellige domæner. Vi håber det kan hjælpe til måske det kan give os en indikation af om firma 1 gør det godt nok, selvom det er lidt at sammenligne pærer og bananer, men nu må vi se.

Jeg har fuldt op på de forskellige firmaer og jeg er ikke i tvivl om kvaliteten deraf, så den skulle være OK.

Takker jer endnu engang.

Kineseren

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:07

Mit råd er, at udføre det selv, sålænge du kender til de grundlæggende "regler". Jeg mener ofte, man selv kan udføre et bedre job end en SEO virksomhed, der tager sig særdeles godt betalt.

Det eneste jeg har outsourcet til en anden virksomhed i forhold til vores virksomhed er SEO. Efter utallige tusindvis af kroner og må jeg konstatere at det har været en fiasko. Min SEO udbyder har fra dag 1., vist "red flags", så bebrejder dog ingen end mig selv i sidste ende. 

Min uheldige erfaring tillader mig desværre ikke længere at spilde ressourcer på SEO virksomheder, der lover guld og grønne skove. 

hr. kineser fra Mors, min anbefaling er at gøre det hele selv. 

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 19:31

Hej

Er ked af din oplevelse, men det er et af de punkter hvor man netop har mulighed for at outsource, så det er derfor vi gør det, men ellers har du ret i at man jo vil foretrække selv at gøre det. Desværre har vi alle kun 24 timer i døgnet. :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu hvor du påtænker at angribe et andet land, hvad med så at finde et lokalt firma fra det land, istedet for et Dansk (Hvis du da påtænker et Dansk) 

De vil lige meget hvad arbejde forskelligt og da det er forskellige lande du skal bruge SEO i, vil de 2 bureauer jo aldrig komme til at kontakte samme kunde eller krydse hinanden ,da søgeord er forskellige, sproget er anderledes, jeg kan kun se fordele ved det.

til gengæld hvis man påtænker at bruge 2 SEO firmaere i Danmark, til samme opgave så er det straks svære og ikke til at vide om det vil være en fordel eller ulempe. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 19:47

Det vil også være firmaer i de pågældende lande så det skulle være i tråd med god skik

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)