Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp af ambassade til import

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg skal have fundet nogle produkter som jeg kan købe, men har meget svært ved dette. Produktet er lidt svært at få fat i, og pt kan jeg kun få fat i produktet i store mængder (af hvad jeg ved).

Jeg kan huske jeg har hørt om en dansker som spurgte den danske ambassade i Portugal om at finde nogle firmaer han kunne bruge, som de så gjorde.

Ved i om dette er muligt?

Venligst hilsen Andreas Nielsen.

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:07

Ja det kan være muligt både at anvende den danske ambassade - og her bruger man handelsafdelingen i det land man skal finde leverandører - og er det seriøst nok vil de nogen gange hjælpe. Problematiken er at du er kunde og de derved i høj grad føler de hjælper et andet land med at afsætte varer til DK og det er ikke deres opgave, den er at sælge danske varer i det andet land

Det vil derfor oftest gi langt bedre resultat at henvende sig til det portugisiske ambassade her i landet. Igen taler vi om handelsafdelingen. Beskriv præcist hvilket produkt du søger, så vil de ofte trække på deres ressourcer i f.eks. Portugal, brancheforeninger og andet, og kunne komme med adresser eller direkte henvendelser.

Der er intet i vejen for at prøve begge veje, men DK ambassadens handels afd er først og fremmest sat i verden for at skaffe dansk SALG i det lokale land - og samme for Portugals ambassade i DK, at skaffe portugisiske virksomheder handel i Danmark

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 11:13

Normalt er handelsafdelingerne på de respektive landes ambassader behjælpelige med at finde producenter i hjemlandet.  Er det parallelimport du har gang i tror jeg ikke du får nogen hjælp hos ambassaden.

Har du f.eks brug for nogle producenter i Portugal kan du kontakte den portugisiske ambassades handelsafdeling i København. 

Hvad er det for et produkt du søger?

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 11:26

Tak for hjælpen i to. Jeg har taget kontakt til den danske ambassade i polen, og prøver senere idag den polske ambassade her i Danmark.

Ravn:
Hvad er det for et produkt du søger?

Bind og tamponer hovedsagligt Smile1

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:58

Andreas Nielsen:
Bind og tamponer hovedsagligt

Hvis det ikke er mærkevare du går efter kan Abena sikker hjælpe dig, er dit volumen stort nok vil de med sikkerhed også kunne lave private label produkter.

https://www.abenaprivat.dk/Products.aspx?ProductGroupId=0440.0190.0030

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 14:23

Hej Ravn!

Tak for linket, men det er desværre mærkevarer jeg skal have fat i Smile1

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 14:36

Ravn:
Hvis det ikke er mærkevare du går efter kan Abena sikker hjælpe dig, er dit volumen stort nok vil de med sikkerhed også kunne lave private label produkter.

Min erfaring med Abena er, at de er meget store, og ikke særligt interesserede i iværksættere.

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 15:40

Den danske ambassade i Polen vil have 935kr pr påbegyndt time for at hjælpe. Synes det lyder en lille smule for pebret til mig Smile1

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 18:43

Andreas Nielsen:
Den danske ambassade i Polen vil have 935kr pr påbegyndt time for at hjælpe. Synes det lyder en lille smule for pebret til mig Smile1

Naturligvis vil de have betaling for det arbejde, handelsafdeling er sat i verden for at hjælpe folk der vil købe danske produkter. 

Du kunne prøve steder som www.wlw.de  eller www.kompass.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)