Godmorgen :) Tænkte på om nogen herinde har stiftet erfaring med det ellers så populære Zopim kontaktsystem, enten på shops eller almindelige websider og har kunnet mærke en forskel i henvendelserne, måske endda salget, fra folk/kunder? Oplevede du flere henvendelser med den betalte version, eller er/var resultatet det samme? Tænker på, at med den betalte funktion, kan man selvfølgelig lidt mere end med den gratis, herunder også gøre mere opmærksom på at man har funktionen på siden - personalisere den osv. Er egentlig mest interesseret i at høre, om der er nogen som har kunnet mærke en forskel mellem den betalte funktion og den gratis. |
Hej Allan
Vi bruger selv systemet og det har en god effekt, både for salg men også når vi skal yde support på vores eksisterende kunder. Der er den speciel smart hvis kunden ikke kan logge ind i sin mail at han hurtigt kan kontakte os via chatten. Vi tilbyder nu også vores kunder support via telefon og det er dog fortsat minimal mængde af supporthenvendelser på chatten - Men de af vores kunder der har brugt den har været meget tilfredse.
Mht. salg så har vi kunnet få fat i de kunder, der lige havde et par sidste spørgsmål inden de var købsklare. Men hvilken forretning har du? Det er jo ikke sikkert den har lige god effekt alle steder.
Vi har den betalte basic udgave, hvor vi selv har haft mulighed for at designe den. Du kan se den på www.danhost.dk
Kathrine Svendsen,
Danhost