Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lærte du at lave en hjemmeside/webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har prøvet mig lidt frem men uden det helt store hjælp osv. og har samtidigt kigget på lidt kurser også.

Men jeg har flere gange spurgt mig selv: hvordan har alle i andre lært at lave webshops og bruge wordpress osv.?

Så derfor vil jeg egentlig gerne hører jer: hvor har i lært det henne? Af jer selv? Kurser? Uddannelser? osv. 

Håber på nogle gode svar :)

Mvh

Nick

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 19:50

Jeg har læst massere af tråde på Amino, og set en masse videoer på youtube, og det har gjort mig til en lille haj til bygning af hjemmesider.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 20:14

Jeg lærte at lave en blog i wordpress ved at se youtube videoer. Afhængig af hvor meget du forventer, kan man komme rigtig langt med det, men skal det være professionelt, skal du forvente at lægge meget mere tid i det. Det tog mig nogle timer at lave min første blog, derefter har det taget mig lidt over en halv time at lave de efterfølgende efter samme design. Jeg så denne video til at begynde med. Den forklarerer alt hvad du skal vide for at komme igang. Han laver massere af grundige videoer om hvordan du opsætter en blog, hjemmeside, webshop o.s.v Kan stærkt anbefales, hvis du er helt ny http://www.youtube.com/user/Conutant/videos 

Vh,

Morten. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:39
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 20:50

Jeg lærte mig selv at lave en hjemmeside og webshop i wordpress. Det tog lang tid, fordi man hele tiden skulle "fejle" for at lære. Så hvis du bare kaster dig ud i det og prøver dig frem og er konstant, så skal du nok lære det. Det er en ren learning by doing proces. plus hvis du en dag skulle komme ud fra problemer du ikke selv kan klare, så er der amino og andre flinke mennesker som vil hjælpe :)

Mvh Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt har jeg lært det gennem en blanding mellem skole og privaten, men på bl.a www.codecademy.com kan du komme ret langt i en bred vifte af sprog :) det er nok der jeg ville starte, hvis du vil lære at kode tingene fra bunden altså. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:51

Nick:

Jeg har prøvet mig lidt frem men uden det helt store hjælp osv. og har samtidigt kigget på lidt kurser også.

Men jeg har flere gange spurgt mig selv: hvordan har alle i andre lært at lave webshops og bruge wordpress osv.?

Så derfor vil jeg egentlig gerne hører jer: hvor har i lært det henne? Af jer selv? Kurser? Uddannelser? osv. 

Hej Nick,

Der er rigtig mange muligheder for at finde lærdom på nettet - både gratis og betalt. Og om man får mest ud af videoer, blogindlæg eller noget helt andet afhænger i de fleste tilfælde nok af hvilken type person man selv er og hvordan man bedst tager ny viden ind.

Typisk ville jeg nok selv starte på den officielle produkt hjemmeside. Dvs., hvis det er Wordpress det eks. drejer sig om, ville jeg starte på http://wordpress.org/ og så arbejde videre derfra. Med tiden vil du så uden tvivl finde frem til nogle gode ressourcer, som kan passe til dit temperament og din måde at lære på.

Det er selvfølgelig også muligt at finde en god bog om det emne, du gerne vil i gang med. Er du eksempelvis på begynderniveau og vil i gang med Wordpress kan jeg anbefale dig Brian Hvarregaards "Wordpressbogen", som du finder lige her: http://wordpressbogen.dk/. (Den har jeg faktisk selv tidligere skrevet en anmeldelse af og den kan du finde her: http://www.kenneth-wellin.dk/wordpress/anmeldelse-af-wordpressbogen)

Men ellers er det bare at gå på med krum hals, så skal det nok komme. Jeg vil desuden anbefale dig, at finde et godt forum om det system du gerne vil lære noget om, hvor du kan følge med og lære i debatterne og evt. selv stille et par spørgsmål, hvis du kører fast.

God fornøjelse :-)

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)