Hej :) Jeg er 24 og studerer datamatiker så vil fri jer for alverdens tekniske spørgsmål, og det økonomiske kan jeg læse mig til herinde. Jeg står med en idé, men er i tvivl om det er noget der har interesse for danskerne. Jeg har i flere år været ekstremt imponeret over den kunst art der bliver kaldt spray-paint-art eller space-painting Søg "spacepainter" inde på Youtube og se imponerende videoer med ham Brandon McConnell, som må siges at være den bedste/mest kendte. Jeg har for nylig endelig fået taget mig sammen til at male og det er vildt fedt og noget jeg vil blive ved med. Man maler simpelthen billeder med spray-maling og ved hjælp af få hjælpe-midler kan man lave flotte unikke billeder. Denne stilart er ret ukendt i Danmark, men ideen er en webshop der sælger: -Beskyttelsesmasker -Gummi/rengøringshandsker -Fotopapir i flere størrelser -Skumpensler i forskellige størrelser(2-3 kr koster de i Søstrene Grene). -palet-knive -Spraymaling. Alt kan markedsføres så længe det gøres ordentligt og Brandon McConnell maler med det amerikanske mærke "Rustoleum", som koster en jetjager at få til Danmark med ShopUSA og som pga. brandfare ikke kan importeres med Englands svar på Shopusa Borderlinx.com -Evt et billig-mære spraymaling for begyndere. Jeg har i forvejen min egen kanal på youtube.com/MathiasKS og her tænker jeg at disse tutorial-videoer vil kunne linkes direkte fra min Youtube-kanal til hjemmesiden, så jeg tjener flere adsense-penge. Disse videoer skulle meget gerne give folk lyst til at prøve at male = salg. Og selvfølgelig henvise Youtube-seere til webshoppen :)
|
Hej Mathias,
Jeg elsker selv mange former for kunst og kan huske den her "kunstform" helt tilbage fra slut 80èrne.. jeg må jo indrømme at det for mig er lidt det samme som at synes man kan købe dansk design i jysk. Det er en lidt corny stilart, men kan sagtens forstå at det er imponerende at se på hvor hurtigt det kan gøres. Men igen er det kunst at skifte dæk i Pitt stoppet fordi det går fartmæssigt ud over det normale. Men når det så er sagt.. Hvis du kan fremstille noget der viser at du er kunstner og har du nogle fede motiver der er nytænkende så måske.. ellers er mit bud altså nej til din ide.
Held og lykke
Vh Mille