Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny gadget webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften natteravne!

Kl er næsten 02:00 og jeg følte lige for at dele et af mine seneste værker herinde for gerne at modtage noget feedback på hvad i synes om siden.

Det drejer sig om www.Billig-Gadget.dk - Lige pt. er udvalget ret begrænset af produkter, men i løbet af januar vil det vokse med mere end 50 nye produkter.

Glæder mig til at høre fra jer!

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par hurtige: da jeg sidder i sengen og på mobil, så har ikke kigget grundigt igennem.

Er du alene om sitet? Den bliver omtalt som flere personer, så hvis der kun er dig, vil jeg rette det.

Har du ikke noget cvr? For mig virker det underligt at der ikke er cvr og slet ikke hvis siden hører sammen med andre sites.

Paypal? Det kan der være en del problemer med og jeg ville nok få en aftale hos nets istedet. Det kan godt være det koster lidt mere end paypal, men for mange mere betryggende end at bruge paypal systemet.

Hvad siger kunderne?
En masse volapyk på latin, den skal nok lige fjernes eller rettes til reelle kundekommentarer:)

Det var hurtigt herfra,
God vind

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Droppede at give dig feedback da jeg fandt ud af din menu (Selve menuen i toppen lige under header) - Den reagere forskelligt.

Hvis man køre musen hen over så skifter den selv punktet uden at man klikker, og det ikke ved dem alle og ja, det gad jeg ikke lige bøvle med.


Er shoppen NY - som i NY N   Y lige startet? - Så tjek op om loven mht. "tilbud" - der kan du muligvis brænde nallerne under din "tilbud" fane :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige tanker:

Shoppen er pæn og overskuelig, men indkøbskurven kunne godt værre mere synlig.

Jeg ville nok ændre rabatkupon i checkoutflowet til at "gavekort" eller noget i den stil.

EarPods er et varemærke registreret af Apple, også i EU. Du sælger kopier af dette produkt, og kalder dem det samme. Det kan med en lidt uheld give problemer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vild med hjemmesider kun med tilbud? - Giver måske et meget forkert indtryk af dine "normalpriser" hvis du er nød til at sælge alt på tilbud.

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)