Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemfør ordre virker ikke. Magento. ePay. jquery-1.7.2.min.js:3

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg havde håbet på, at Magento virkede lidt mere "out-of-the-box". Det er en smertefuld læringsproces for mig :)

Anyways, nu kører ordreprocessen helt ned til gennemfør ordre. Herefter sker der ikke noget, når jeg trykker på gennemfør ordre. Det virker, som en java-fejl? Jeg kan ikke finde ud af, om det er i forhold til ePay at fejlen opstår? Kommer det overlay vindue normalt, når man trykker på gennemfør ordre eller kommer det først senere? Med andre ord, tror i det er ePay, som jeg skal fejlsøge på eller er det noget andet, som jeg skal spore mig ind på?

www.bag-mand.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg fik slået Varnish fra. Tak for det! :) Det løste ikke problemet umiddelbart, men jeg slettede folderen nogle gange og lidt random virkede det. Jeg ved ikke om det holder - men umiddelbart kommer fejlen ikke mere.

Jeg har været ePay indstillingerne igennem og jeg burde have opsat det efter bogen. Jeg er også i tvivl om, hvorvidt det er ePay, der er problemet. Chrome melder om en fejl i java, der hedder som overskriften. 

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, jeg føler mig ret overbevist om, at dette problem ikke er relateret til ePay. Som jeg ser det, må der være et skridt inden ePay og det er her, hvor der er noget galt. Jeg ved ikke om det giver nogen en tanke om, hvad der kan være galt?

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået indkredset det til en template bug. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke bare prøvede det fra start, men da jeg aktiverede default theme, så virkede det.

Nu skal jeg bare finde fejlen i template...

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke epay, der var problemet men mit theme. Nu, hvor jeg skifter tilbage til mit normale theme, så vil den ikke loade alle images.... suk. Jeg ved ikke om, det er et totalt mandags-magento, som jeg har fået installeret, men jeg synes godt nok, det er en noget frustrerende proces.

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har reinstalleret mit theme (mobile shoppe). Jeg fandt ud af, der var en bug, der var opstået efter 1.8.

Det er godt nok en hård fødsel.

case closed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)