Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte reklame trykke firma op!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil høre om nogen kan hjælpe eller anbefale maskiner til at trykke brochure, menukort, skilte, klistermærker m.m. da jeg vil starte op med en reklame firma..

Fra kgs. lyngby
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du tag en Roland maskinde går du ikke galt i byen den er lidt dyr fra ny af men den virker

Fra Helsingør
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.. men det skal ikke fylde meget plads og hvilken modeller??

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også vælge at finde en, der kan lave produktionen, og hvor du står for salg og service. Undertegnede vil kunne komme i betragtning :)

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du ønsker en pålidelig underleverandør.

Uanset om du vælger at starte selv eller sælge for andre, så er det væsentligt, at du sætter dig ind i markedet. Især skilte- og reklamebranchen er et område, hvor kunderne forventer at du ved hvad du taler om - og hvis du ikke gør, så har du mistet kunden stort set øjeblikkeligt. Der er nemlig masser at vælge imellem. Og mange, der er virkeligt dygtige!

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Liepaja
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Fra  SIA CUDS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Du kan også prøve at kontakte mig, har en masse gode kontaker i Letland, som kan det meste, jeg bor selv i Letland, har lidt af hver af udstyr, har en Roland plotter, og lidt udstyr til heat transfer på t-shirts og kobber, men ligger også inde med en 5 - 10 andre folk jeg bruger når det er noget jeg ikke selv lige kan løse.

Ha en god aften

MVH

Henrik

Følg os på facebook - http://goo.gl/S7kxJx

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)