Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen konvertering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg åbnede http://www.eazig.dk for ikke så lang tid siden, og jeg har haft rimeligt mange besøgende, fra forummer og også lidt fra adwords(ved godt man ikke må) :)

Men jeg har ingen konverteringer. Hvad kan det skyldes? 
Jeg snakkede lidt med en gut, som havde rigtig meget styr på e cigaretter, og han sagde at folk ikke gad de dyre gode e cigaretter, fordi at folk tror de får mere for pengene fra de billige e cigaretter med mere udstyr til.

Er der nogle af jer, der evt. har en idé om, hvad jeg gør galt?

Mvh Mads 

Fra Ringe
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Sig det så Skrevet kl. 00:38

Min tanke er, at du mangler et "om os" - når jeg ikke ved, hvem jeg handler med, køber jeg ikke noget - der står ikke engang firmaadresse på forsiden, og når betalingen så ovenikøbet foregår gennem ewire og paypal, så tør jeg ikke lege med. Du er nødt til at skabe en større tryghedsfølelse for dine kunder - og så skal du have fat i flere af de rigtige.

For at få en bedre konvertering, er det bedst, hvis så mange som muligt kommer fra organiske søgninger på Google. Kunder der søger dine produkter, er lettere at sælge til. For at opnå det skal du som minimum have ændret lidt i dine tekster og der er også lidt flere ting, du kan tage fat på der :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 20:40

Tak for din feedback :) 

Jeg har også overvejet et om os, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive :)

Ville en adresse cvrnr o.lign være fornuftigt at smide på forsiden? evt. i bunden til højre?

Mht til organisk søgning, så bliver det svært at skaffe nogle kunder derfra lige nu. Jeg har lige åbnet shoppen, og jeg kom desværre til at lave lidt duplicate content på google, så der går nok lige et par uger, før der sker noget på den front ^^

Mvh Mads 

Fra Ringsted
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Fra  meredamp.dk Skrevet kl. 21:09

Rigtig mange handler e-cigaretter efter at have læst en reklame eller et indlæg på et forum om e-cigaretter, så måske du skulle prøve at være aktiv på de store sider?

Det tager laaang tid at oparbejde en kundebase i den verden, folk handler gerne det samme sted hvis de får god service eller billig pris.

Mht. dine væsker, så fremgår det ikke rigtigt om hvilken producent der har lavet de væsker, noget der for mig er en deal-breaker, selvom jeg nu altid blander selv ;)

Jeg havde selv et ret begrænset budget at starte min shop med, og jeg havde derfor heller ikke det store udvalg (det har jeg nu stadig ikke i forhold til de store sider, men mere kommer hele tiden til), dette lider du også lidt under, men forhåbentlig er det bare i starten...

Det udstyr du sælger er også det der allerede findes meget af, så konkurrencen er virkelig skarp på de produkter, her er det en fordel at være enten først med nye produkter, eller skarpest på prisen...

Håber noget af dette kan bruges :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)