Hej, jeg går med en ide til en virksomhed/hjemmeside - som jeg meget gerne vil komme igang med. Mit problem er jeg ikke har erfaring med kodning og design af hjemmesider.. Jeg har derfor overvejer flere mulighed, betale mig ud af det, få mig en partner og ligende. I anledning af at finde mig en partner der kan lave kodningen, har jeg svært ved at skabe mig ide om hvad jeg "skal" bidrage med i mellemtiden. Jeg leder ikke så meget efter spørgsmål som, hvad jeg selv mener jeg kan bidrage med eller hvad mine kompetencer er, men kunne godt tænke mig at hører nogle af jeres holdninger om hvad den anden partner (som ikke koder) kunne bidrage med udover ideen?
Jeg vil næsten gå så langt at sige at hvis du kan lave et indlæg her på Amino, så kan du også lave din egen webshop/hjemmeside. Der er så mange brugervenlige systemer der ude der gør det muligt for os som ikke har en pind forstand på koder, at lave en brugervenlig og præsentabel side. Min egen side har jeg lavet i Wordpress med Woocommerce og jeg kan intet kode.
Så synes bare du skal få købt et domæne og så komme i gang med at prøve dig frem, det er det bedste måde at lære det på :)
Okay, Socialt medie, det skal du jo udbredes på den ene eller anden måde.. Det kunne ske at det skulle være din opgave?
står for at finde måder er promovere jer selv, trække folk fra det ene sociale medie til det andet. men det svært at svare konkret på hvad du kan/ikke kan lave når man ikke ved hvad projektet indebærer..