Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der sælger fjerbolde - har brug for feedback ! :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen og godt nytår

Min partner og jeg har for nylig overtaget www.billige-fjerbolde.dk  og har lavet vores små justeringer hist og her. 
Men nu er vi begyndt at se blindt på siden, så nu har vi brug for lidt feedback og kritik på siden så vi kan få endnu flere salg.

Glæder mig til at høre fra jer

Mvh.

Oliver Pedersen 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:02

Du har skrevet en forkert URL til jeres shop Smile

Derudover synes jeg den er rigtig flot og simpel, dog er der flere steder med engelsk, som skal oversættes.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 22:05

flere steder med engelsk ? 
kan du uddybe hvilke steder måske? igen. jeg har kigget for mange gange på siden :D 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 22:07

Hej Oliver.

Jeg synes siden ser fin ud, meget enkel og funktionel forstået på dne måde at den gør hvad den skal. I har fået lavet nogle dejlig store grønne c2a knapper, hvilket jeg personligt synes godt om.

På forsiden har i et produkt, det synes jeg i skal gøre minde. Jeg sidder på en 13" og kan ikke se det hele, altså køb nu knappen kommer først frem når jeg scroller. Den skal højere op så den fanger kundernes blik med det samme.

Få lavet en footer hvor i oplyser CVR, kontakt informationer osv.

Når man går til kassen står der øverst på siden "du tilmelder dig…" Hvad er det jeg tilmelder mig, når jeg bestiller et produkt hos jer??? Foklar det til kunden eller fjern det.

Det var lige hvad jeg havde at sige hurtigt. Men overordnet set er det rigtig positivt!

Mvh Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:09

Titlen på indkøbskurven: Your Shopping cart

Step 1 & Step 2 ved checkout.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 22:11

mange tak for kritikken. !

Vi har simpelthen først fået CVR nummer i dag og derfor er den ikke på ;) men jeg kigger straks på en slags footer.

ja okay det med tilmelder, kigger jeg også på.

Mvh

Oliver 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Oliver. Det er en fin hjemmeside. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på billige-fjerbolde.dk

Håber du kan bruge det til noget. Mere om video-feedback om apoma.dk, hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet og få gratis råd om websites & webshops.

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 00:52

Hej Oliver

Det ser meget godt ud :)

Der er dog nogle ændringer som jeg ville lave hvis jeg var jer. Det første der falder mig for øje er at siden kun er omkring de 850px bred, hvorimod de fleste sider er omkring 1000px.

Derudover synes jeg det bliver alt for hvidt :)

Jeg kan dog godt lide det simple design, samt at man beholder den længere forklarende tekst nederst på forsiden. Det er også meget rart at siderne er meget ens med forsiden. 

Her er mit forslag til hvordan ændringerne kunne se ud.

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 20:40

Hej Poul og Jonathan.

Tak for feedbacken begge to.

Og så vil jeg lige sige wow ! Det er noget af en feedback Poul og det er præcist hvad vi har ledt efter. Jeg er meget overvældet over den måde du har valgt at gøre det på. Fantastisk !

Mange gange tak. Der er helt sikkert en masse vi kan arbejdere videre med !

Mvh
Oliver Pedersen 

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:31

Poul Madsen:

Hej Oliver. Det er en fin hjemmeside. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

" target="_blank">Feedback på billige-fjerbolde.dk

Håber du kan bruge det til noget. Mere om video-feedback om apoma.dk, hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet og få gratis råd om websites & webshops.

Wow, super inputs :-). Jeg har slet ikke noget med fjerbolde at gøre, men skal selv til at lave webshop med noget helt andet, og jeg fik supermeget ud af din video - så tak for det.

Mvh. Kristina

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)