Hej alle sammen og godt nytår |
Du har skrevet en forkert URL til jeres shop
Derudover synes jeg den er rigtig flot og simpel, dog er der flere steder med engelsk, som skal oversættes.
Hej alle sammen og godt nytår |
Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk
Du har skrevet en forkert URL til jeres shop Derudover synes jeg den er rigtig flot og simpel, dog er der flere steder med engelsk, som skal oversættes. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
flere steder med engelsk ? |
Hej Oliver. Jeg synes siden ser fin ud, meget enkel og funktionel forstået på dne måde at den gør hvad den skal. I har fået lavet nogle dejlig store grønne c2a knapper, hvilket jeg personligt synes godt om. På forsiden har i et produkt, det synes jeg i skal gøre minde. Jeg sidder på en 13" og kan ikke se det hele, altså køb nu knappen kommer først frem når jeg scroller. Den skal højere op så den fanger kundernes blik med det samme. Få lavet en footer hvor i oplyser CVR, kontakt informationer osv. Når man går til kassen står der øverst på siden "du tilmelder dig…" Hvad er det jeg tilmelder mig, når jeg bestiller et produkt hos jer??? Foklar det til kunden eller fjern det. Det var lige hvad jeg havde at sige hurtigt. Men overordnet set er det rigtig positivt! Mvh Marc. |
Ung iværksætter med store drømme
Titlen på indkøbskurven: Your Shopping cart Step 1 & Step 2 ved checkout. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
mange tak for kritikken. ! |
Hej Oliver. Det er en fin hjemmeside. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her: ">Feedback på billige-fjerbolde.dk Håber du kan bruge det til noget. Mere om video-feedback om apoma.dk, hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet og få gratis råd om websites & webshops. |
Hej Oliver Der er dog nogle ændringer som jeg ville lave hvis jeg var jer. Det første der falder mig for øje er at siden kun er omkring de 850px bred, hvorimod de fleste sider er omkring 1000px. Jeg kan dog godt lide det simple design, samt at man beholder den længere forklarende tekst nederst på forsiden. Det er også meget rart at siderne er meget ens med forsiden. Her er mit forslag til hvordan ændringerne kunne se ud. |
Hej Poul og Jonathan. |
Wow, super inputs :-). Jeg har slet ikke noget med fjerbolde at gøre, men skal selv til at lave webshop med noget helt andet, og jeg fik supermeget ud af din video - så tak for det. Mvh. Kristina |