Jeg har haft snakket med skat, og har fået af vide at jeg skal rette i min forskudsopgørelse i forhold til forventet resultat inde på tastselv.skat.dk. Jeg fik af vide at under Ret forskudsopgørelse -> Vis øvrige rubrikker -> Her skulle der så være en rubrik som skulle lyde på overskud/underskud ved virksomhed. Kan kun finde paragraf 217 som lyder således: ''Over-/underskud ved skibsvirksomhed. Overskud ved anpartsvirksomhed''
Er det her jeg skal rette min forskudsopgørelse, ved mit forventet resultat af virksomhed uden CVR-nummer?
Håber i kan hjælpe og forstå mit spørgsmål, eller spørg så uddyber jeg! Tak på forhånd
Det vil sige at jeg altså skal have en udvidet selvangivelse, før jeg kan opgive mit forventet overskud? Kan jeg bede om dette online eller foregår det over telefon? Undre mig at de ikke fortalte mig dette da jeg snakkede med dem.
Det er så tosset at det som hedder det ene i forskud ikke hedder det samme i selvangivelse - de må ha tabt hovedet da de lavede det sådan for det gælder masser af rubriker.
Hvis du har virksomhed med CVR kan du trække underskud fra - ellers max ned til 0
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
du får automatisk udvidet selvangivelse TROR jeg hvis du angiver i 221 i forskud, så jeg vil mene der er fuldt muligt - rubrikken i selvangivelse hedder 111
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER