Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemarbejdede webtekster til 18 øre / ord

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har længe holdt pause fra skriveriet, da jeg har haft travlt med øvrige kundeprojekter. Jeg har længe savnet at skrive tekster, og nu har jeg endelig tiden igen. Derfor skal I have et knaldtilbud på professionelle og gennemarbejdede webtekster.

I snart to år har jeg arbejdet som freelance tekstforfatter. I de to år har jeg skrevet om alt fra sexlegetøj til CPU'er. Denne variation af tekstemner har givet mig et stort ordforråd og evnen til at skrive i et højt tempo, der sikrer en kort leveringstid.

Hvis du har tekster, der skal skrives, skriver jeg dem for 18 øre pr. ord. Det er en besparelse på 7 øre pr. ord ift. min normalpris på 25 øre. pr. ord. Hvis du har behov for webtekster af den ene eller anden slags, så kan du trygt tage uforpligtende kontakt til mig.

Jeg glæder mig til høre fra dig, så mit tastatur kan få lov til at gløde. Du kan kontakte mig på nbo@nuvomedia.dk.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fortsat god plads i pipeline, så hvis du har tekster, der skal skrives, skriver jeg for 18 øre pr. ord. Kontakt mig på nbo@nuvomedia.dk.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)