Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for feedback på min nye hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Visuelmedie Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid svært at bedømme egne præstationer. Det gælder også en ny hjemmeside.

Og selvom jeg har brugt land tid på den, så er det jo ikke sikkert, at den virker på den måde, som jeg ønsker det.

Min målsætning er, at mit site skal være overskueligt, nemt at finde rundt i, billederne skal være relevante og vise bredden i mit arbejde.

Og så skal du føle dig godt tilpas og velkommen på sitet.

Derfor vil jeg blive rigtig glad, hvis jeg kunne lokke dig til at kikke 2 min. på min nye hjemmeside og gerne give en hurtigt feedback. Så har jeg noget at arbejde ud fra, når jeg går i gang med at forbedre den Big Smile

Adressen er: www.visuelmedie.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:13

Synes der er lidt for meget tekst på siden, du er fotograf så billederne skal være det primære. Desuden bliver det meget forvirrende når du skriver jeg og vi i samme tekst, er det kun dig der arbejder der eller er der flere, jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.

Det første billede på siden rigtig flot men lidt for "skarpt" synes jeg, vil hellere mødes af en flot smilende kvinde eller noget i den stil.

Det var mine tanker for nu håber de kan bruges.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Fra  QINO. Skrevet kl. 14:15

Den synes jeg er fin. Er dog ikke helt fan af de meget tunge graduerede knapper. En enkelt farve, lige som under billeder. Under billeder, bør du holde samme kolonne bredde, som knapperne. Det får galleriet til holde kant med venstre siden. Derudover bliver siden meget tung og mørk, når man er på en side uden billeder, eller når billederne er små.

Du burde også opfinde en side til den fjerde knap der "mangler" i hovedmenuen. Det kunne med være en "kontakt"-side, krydret med lidt info om dig. Så har du et naturligt flow fra de tre services til at man skal kontakte dig.

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 13
Fra  Visuelmedie Skrevet kl. 14:16

Tak, Jakob.

God iagttagelse med "jeg" og "vi". Det skyldes, at jeg ejer virksomheden, men at jeg har et tæt samarbejde med andre i branchen til at løse større opgaver, eller når jeg er forhindret.

Det vil jeg gøre tydeligere.

Og jeg vil også overveje at skære ned på tekst.

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 13
Fra  Visuelmedie Skrevet kl. 14:20

Hej Qino

Den knap der mangler for at holde kant, kommer snart. Den kommer til at referere til "Video"-siden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)