jeg har oprettet en Dinero konto og tror at det vil være et godt regnskabsprogram for min lille virksomhed. Men nu har jeg læst det her i betingelserne:
--"Hvis DINERO ønsker at lukke adgangen til applikationen kan dette ske uden skellig grund, men varsles pr. e-mail 3 måneder inden lukningen. Kunden har i denne periode mulighed for at hente indtastede data ud af systemet. Dette gælder dog ikke, hvis Kunden ikke har betalt for adgang til Applikationen."---
Vil det sige at hvis jeg bruger gratisversionen, så er mine data væk hvis Dinero beslutter at lukke ned? Kan man lave en fortløbende lokal backup af sine data, eller skal jeg skrive det hele op i en Excel ark ved siden af? (Jeg håbede at slippe af med Excel...)
Først og fremmest er der ingen planer om at lukke noget som helst, det er jura.. Inden for de næste par måneder, kommer der en funktion hvor du let kan hente alt ned på din PC og på den måde have alt lokalt.
Så tag det helt roligt, vi skal nok sørge godt for dig :-)
Tak for svarene. Jeg synes det føles underligt at uploade alle mine data til en fremmed websted, selvom den virker sympatisk. Og så uden backup (lige nu)
Men som jeg kan læse her, er ikke alle så paranoid?!
Jeg vil tro at langt de fleste regnskaber for mindre virksomheder ligger i skyen faktisk - men jeg er f.eks. glad for også at ha det lokalt -men masser af programmer ligger kun i skyen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Men som jeg kan læse her, er ikke alle så paranoid?!
Kan også være, at du er én af de få som har læst den del? :) Men det er sundt, at være skeptisk og stille spørgsmål hvis man er usikker! Jeg tror Dinero er en succes for Thorborg og holdet, hvilket også betyder at der nærmest hver uge er nye funktioner. Så du kan sagtens smide det op i skyen, men hav gerne en lokal back-up. Selvom Dinero ikke lukker, så kan der godt ske en fejl som sletter data - det sker jo selv for de bedste.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Ingrid, det du kan gøre, er at hente dine fakturaer ned, efterhånden som du laver dem. Og så kan du lade være med at smide dine fysiske bilag ud. Så har du alt lokalt og som nævnt, så kommer vi snart med en funktion der gør du kan hente det ned på en smart måde.