Kære alle. Jeg er igang med at lave min nye hjemmeside færdig og ville sætte stor pris på noget konstruktivt feedback, ris og ros! Jeg har en kunstnerisk baggrund og besidder et talent for kunst- og portrætfotografi, og indtil nu har jeg derfor mest beskæftiget mig med dette. Dog har jeg erkendt, at pengene kommer ind på det mere ordinære/kommercielle fotografi. Jeg vil gerne leve af at tage billeder, og derfor er jeg nu igang med at lave min hjemmeside, så jeg kan sælge det jeg kan. Min hjemmeside viser både mit kunstneriske arbejde og det mere 'almindelige' fotografi. Jeg ønsker at kombinere det sådan, at de billeder jeg leverer til portræt, børnebilleder, bryllupper osv har et kunstnerisk og poetisk flair.
Hvad synes I om siden? Opbygning? Udtryk? Navigation?
Er den for personlig eller for upersonlig?
Vil siden give kunder?
Ville I booke mig?
Siden er ikke færdig, jeg er stadig ved at udfylde min portfolio og der mangler seo. Selvom portfolioen ikke er færdigudfyldt (efter min egen mening) så lad mig endelig vide hvis der er noget I mangler at se. Jeg glæder mig til at høre jeres mening og på forhånd tak. http://katharinagrage.com/ Mvh. Katharina Grage |
Er fuldstændig fan af det billede du har brugt til forsiden. :)
Generelt omkring siden, er den flot og elegant. Der er ikke meget din person med ind over, man mangler lidt billede af dig, da det ikke kun er dine evner, man køber sig til.
Egentligt synes jeg du har for mange billeder. Du burde kunne nøjes med 10 af de bedste fra hver kategori, og du bør undgå af vise variationer af samme motiv.
Er heller ikke så stor fan af at sætte priser på hjemmesiden. Med mindre du har en lind strøm af personer der kontakter dig hver dag, bør du ikke vise priser på hjemmesiden. Bl.a. fordi så mister du et incitament til at dine kunder skal kontakte dig. Det vigtigste er at de kontakter dig, så har du mulighed for at tale dem til varme emner.
Giver det mening?