Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Kunst)fotograf ønsker feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg er igang med at lave min nye hjemmeside færdig og ville sætte stor pris på noget konstruktivt feedback, ris og ros!

Jeg har en kunstnerisk baggrund og besidder et talent for kunst- og portrætfotografi, og indtil nu har jeg derfor mest beskæftiget mig med dette. Dog har jeg erkendt, at pengene kommer ind på det mere ordinære/kommercielle fotografi. Jeg vil gerne leve af at tage billeder, og derfor er jeg nu igang med at lave min hjemmeside, så jeg kan sælge det jeg kan.

Min hjemmeside viser både mit kunstneriske arbejde og det mere 'almindelige' fotografi. Jeg ønsker at kombinere det sådan, at de billeder jeg leverer til portræt, børnebilleder, bryllupper osv har et kunstnerisk og poetisk flair. 

Hvad synes I om siden? Opbygning? Udtryk? Navigation?
Er den for personlig eller for upersonlig? 
Vil siden give kunder? 
Ville I booke mig?

Siden er ikke færdig, jeg er stadig ved at udfylde min portfolio og der mangler seo. Selvom portfolioen ikke er færdigudfyldt (efter min egen mening) så lad mig endelig vide hvis der er noget I mangler at se.

Jeg glæder mig til at høre jeres mening og på forhånd tak. http://katharinagrage.com/ 

Mvh. Katharina Grage 
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Fra  QINO. Skrevet kl. 01:47

Er fuldstændig fan af det billede du har brugt til forsiden. :)

Generelt omkring siden, er den flot og elegant. Der er ikke meget din person med ind over, man mangler lidt billede af dig, da det ikke kun er dine evner, man køber sig til.

Egentligt synes jeg du har for mange billeder. Du burde kunne nøjes med 10 af de bedste fra hver kategori, og du bør undgå af vise variationer af samme motiv.

Er heller ikke så stor fan af at sætte priser på hjemmesiden. Med mindre du har en lind strøm af personer der kontakter dig hver dag, bør du ikke vise priser på hjemmesiden. Bl.a. fordi så mister du et incitament til at dine kunder skal kontakte dig. Det vigtigste er at de kontakter dig, så har du mulighed for at tale dem til varme emner.

Giver det mening?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:30
Hvem er din målgruppe?

Der er ingen billeder af mænd.

Betyder det at du ikke fotograferer mænd?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:48

Hej Katharina,

Jeg synes, din side er rigtig fin og overskuelig :)

Jeg synes dog billederne er meget store og personligt ville jeg foretrække at alle billederne var på én side og man kunne klikke dem op i større for at se dem eller lign.
Feks er det er rigtig smukt foto på forsiden, men det kunne godt være mindre og der kunne måske være en kort tekst om dig/din virksomhed.

Og så synes jeg det er synd der ikke er et billede af dig selv, ud over det hvor du har ryggen til :)

Og endelig vil jeg sige, at hvis jeg som virksomhed skulle bruge dig, ville jeg kun tage kontakt til dig hvis der var alle oplysninger på kontakt siden..
Altså firmanavn, adresse osv. og ikke kun en kontaktformular/telefonnummer.
Men det ser jo heller ikke ud som om, det er firmaer du henvender dig til, da der jo ikke er produktfotos og lign.

Efter minmening er det fint du har priser med, så man har en indikation om hvor det ligger henne prismæssigt.

Mvh Nina fra Jakodan

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 09:07

Flot enkel opsætning af siden.

Men jeg synes også at billederne er meget store - ville nok også hellere de var lidt mindre så der ikke skulle scrolles så meget på tværs.

Når du tilbyder portrætfoto - så synes jeg der skal være et større udvalg. Når man klikker på "portræt" så får man de 2 kategorier børn og skuespiller - og du har kun lavet én opgave af hver - ser det ud til.
Ud af det her får jeg ikke fornemmelsen af at du også tager mere "almindelige" portrætter af "almindelige" mennesker.
Jeg ville nok droppe kategorierne - indtil du får rigtig mange billeder.

Du tilbyder også bryllupsfoto - men har ingen eksempler på det. Det vil nok ikke få mig til at vælge dig.

Så har du priser på siden - hvilket jeg i modsætning til en anden - synes er rigtig fint - det har jeg også selv.
Det giver med det samme kunden en idé om hvor prislejet er - og det kan jeg godt selv lide når jeg leder efter ting på nettet.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:41

Jeg er også rigtigt godt tilfreds med at der er priser på siden. Havde det ikke været der ville jeg have tænkt: "Uuuuh, det ser godt nok dyrt ud, vi må nok hellere finde en mindre kunstnerisk fotograf der ikke har været i diverse blade", men da jeg så prisen tænkte jeg: "Shit! Koster det virkeligt ikke mere?", så jeg synes helt klart du skal beholde priserne på hjemmesiden, og jeg ville booke dig ud fra hjemmesiden.

Jeg er enig i at der godt må være lidt flere almindelige portrætter på siden, og nogle bryllupsbilleder. Hvis du ikke har disse så prøv eventuelt at tilbyd gratis fotografering til et bryllup og til et par venner, bare for at få noget at smide på siden i de katagorier.

På siden med børne portrætter studsede jeg lidt over at teksten beskriver dig som en der er i barnehøjde og fanger børnenes leg, og så er de første to billeder (der samtidigt er de eneste jeg kan se uden at scrolle), af en dreng der ikke ser ud til at more sig, og som i det ene tilfælde er fanget i fugle perspektiv. Jeg ville rydde op i billeder og kun vise de bedste, hvilket for mig er der hvor du har fanget leg og glæden derved.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)