Hej Aminoer. Jeg har i den sidste tid arbejdet med hjemmesiden adona.dk, som fungere ligesom et "hent tilbud" site. Hjemmesiden minder f.eks. lidt om Agera, henttilbud og hentpriser. Den store forskel er, at Adona fokusere på internetbranchen og har andre andre værdier. Jeg mangler en eller flere partnere, som kan være med til at løfte projektet og etablere kontakter med leverandører. Hjemmesiden er så småt ved at være klar til at blive offentliggjort og mangler egentlig bare det "sidste" skub. Jeg søger: - En kickass partner, som er klar til at afsætte mange timer til projektet (Forventer at offentliggøre hjemmesiden i denne måned) - Minimum 18 år - Kendskab til markedsføring (Ikke et krav) - God til at sælge (Ikke et krav) Personer, som kommer fra Midt- og Østjylland foretrækkes. Det var ultra kort beskrevet, og hvis du vil vide mere, kan du bare sende en pm. Mvh. Mads Lauridsen Ps. jeg har lavet en lignende tråd for en måneds tid siden, hvor jeg fandt en partner, men han er lige sprunget fra, da han skulle hjælpe sin far i Pakistan med at starte et projekt op. |
Tak for henvendelserne indtil videre, hvis der er flere som er interesseret, så bare skriv :)