Udvid dit professionelle netværk - kom med som gæst hos Global Network i Frederikssund tirsdag den 7. januar kl. 07.50-09.45. Hvis du er interesseret i at høre mere, skriver du blot til mig.
Godaften Torben Jeg læste dit indlæg ang netværks møde d. 7 januar, er det forbeholdt nogle specielle brancher ? Jeg ejer D.K.Stilladser ApS og ville gern e med til jeres møde og se om det var noget for mig ?. Opererer på hele Sjælland med tilholdssted i Storkøbenhavn, men er bosiddende i Måløv privat.
Mvh. Marcuz Emil Würtz D.K.Stilladser ApS Tlf : 21792989
Følger lige med .. Hvilke brancher er der og hvor stor en tilslutning ? Men vil gerne høre mere, så du er velkommen til at sende mig en mail med Info på hemsregnskabspleje@gmail.com
Jeg er selv med i gruppen og vi er efterhånden ved at være en del. Så kan kun anbefale alle der har lyst til at komme forbi næste gang, som er om 14 dage
Torben, der er i hvert fald eet medlem af Facebook-gruppen Iværksætter København bosat i Roskilde - det er ikke helt Frederikssund, men tæt på. Jeg vil gerne spørge hende, eller du kan også selv om gå ind og spørge Rikke, om netværket kunne være noget for hende næste gang. Der er også Michael P - ham med de skridsikre gulve. Han er fra Hillerød.
Kan ikke huske, hvem ellers der bor i Frederikssund-området.
Tak for input Poul - vi har allerede haft glæde af Rikke og Michael med gulvene kender jeg også fra et andet netværk. Bliv endelig ved med at tænke på os :-)