Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nytårstilbud; Oversættelse til Tysk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, 

2013 har været et særdeles godt år for mig - både privat og professionelt. Og jeg er sikker på, at det nye 2014 yderligere vil pege i den rigtige retning. 

Derfor vil jeg give dig mulighed for et særdeles godt tilbud:

Jeg oversætter dine tekster, din hjemmeside, blog eller whatever til tysk til en utrolig lav pris på kun 0,40 kroner per ord. Prisen er eksklusiv moms

Jeg garanterer dig en top oversættelse, der er gennemført af en oversætter med modersmål tysk (mig selv), en der ikke bare har styr på grammatikken, men også har en fornemmelse for sprogene dansk og tysk. 

Tilbuddet gælder til og med søndag den 12/1-2014.

Hvis du har spørgsmål, så kontakt mig gerne. Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Lars, GoGermany.dk

kontakt(a)gogermany.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:00

Godt Nytår

Gør dig selv, og os andre den tjeneste at skrive en sigende overskrift, så vi hurtigt kan bedømme om det er interessant eller ej.

"Tilbud" siger ikke ret meget om hvad det gælder, så jeg har tilladt mig at tilføje lidt i teksten.

Håber du får et godt salg :)

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 09:39

Jesper Laugesen:

Godt Nytår

Gør dig selv, og os andre den tjeneste at skrive en sigende overskrift, så vi hurtigt kan bedømme om det er interessant eller ej.

"Tilbud" siger ikke ret meget om hvad det gælder, så jeg har tilladt mig at tilføje lidt i teksten.

Håber du får et godt salg :)

Hej Jesper, 

tak for det - det gik også lige op for mig, da du ændrede overskriften. Tak for hjælpen og tippet :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)