Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver sindssyg af Joomla! Please help :(

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Brian :)

Har sendt det som privatbesked til dig :) Håber du kan svare mig :)

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 17:11

Ja det har jeg

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Fra  KB Care Skrevet kl. 17:13

Hej Brian

Ja det har jeg

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:12

katbeyer:

Hej Brian

Ja det har jeg

Har du fyldt meget på din hjemmeside, eller kan du hurtigere starte op igen ? 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:50

Jeg har fyldt ret meget på den efter hånden, men hvis det er fordi jeg skal starte forfra må jeg jo gøre det ;-)

Hvad har du i tankerne?

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

katbeyer:

Jeg har fyldt ret meget på den efter hånden, men hvis det er fordi jeg skal starte forfra må jeg jo gøre det ;-)

Hvad har du i tankerne?

Det er måden den skal flyttes på.
I din situation skal du bruge ftp til at flytte din hjemmeside til roden af dit webhotel.
1. åbn dit ftp-program
2. Hent alle filerne fra dit webhotel ned til din computer. (ditdomæne.dk/wordpress)
3. Upload alle filerne igen til ditdomæne.dk
Nu burde den være at du kan komme ind på din hjemmeside ved at skrive (ditdomæne.dk) og ikke (ditdomæne.dk/wordpress)
Håber det hjælper dig.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

CMS MADE SIMPLE. Så er det sagt.

Både Joomla og Wordpress er lavet med henblik på blogging. Jeg forstår ikke den store hype omkring disse 2 "CMS'er". Jovist mulighederne er mange, men det er de så sandelig også med et 100 gange simplere CMS, som fx. CMS Made Simple.

Design integration i både Joomla og Wordpress er til at få hovedpine over for nybegyndere. Det har aldrig været nemmere i CMS Made Simple. Brugervenlighed/navigation i backend i Joomla og Wordpress er heller ikke for nybegyndere. CMS Made Simple vinder igen her.

Det eneste Joomla og Wordpress vinder i, er udvidelser/add-ons. Der er et hav af muligheder her - det er der såmænd også i CMS Made Simple, bare ikke ligeså mange. Men for den alm. forretningsmand der har brug for en alm. hjemmeside har CMS Made Simple alle de muligheder der er behov for - og mere til.

Give it a try.. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Fra  KB Care Skrevet kl. 11:05

Jeg prøver ;-)

x´er mine små fede fingre for at jeg ikke kager rundt i det ;-))

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Fra  KB Care Skrevet kl. 11:09

Det lyder jo næsten til at være for godt til at være sandt ;-)

Jeg indrømmer gerne at jeg har knoklet hårdt for at forstå hvordan wordpress virker og hvordan jeg fik det op at køre. Jeg er nu ret glad for det jeg er kommet frem til indtil videre, men må da indrømme jeg bliver lidt nysgerrig for at se hvad det der 'CMS made simple' er og hvad det kan ;-) Dog er lysten til at starte starte helt forfra ikke vanvittig stor ;-)

Men tak for tippet ;-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 11:22

Cms made simple er som navnet beskriver, simpelt.

Der er nogle begrænsninger i brugen af det. Det betyder ikke at det er dårligt på nogen måde.

Kan man klare sig med det at systemet kan er det godt og er brugeren tilfreds er det endnu bedre.

Personligt bruger jeg joomla har arbejdet med det siden 2005, det kan jeg godt lide at bruge, jeg har også været indeover mange andre systemer som også er gode med at jeg ikke kunne arbejde med.

At finde det system man ønsker at arbejde med er en personlig ting og kan til tider være svært.

Joomla og Wordpress er meget omtalt og det er ikke uden grund. Der er rigtig mange der bruger dem og der er rigtig meget hjælp at hente ude i den store verden.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)