Jeg er freelance softwareudvikler og har har de sidste tre år brugt Billings fra Marketcircle til tidsregistrering under arbejder (Mac og iPhone) og til efterfølgende at lave mine fakturaer.
Jeg er planer om, at jeg i næste regnskabsår (2014) vil flytte mit regnskab til Dinero og vil derfor også gerne bruge Dinero til at lave mine fakturaer. Det betyder, at jeg kommer til at mangle en mulighed for at kunne lave tidsregistrering, da det endnu ikke er en del af Dinero. Jeg har derfor brug for at nye værktøj/service til dette. Det må meget gerne være en cloud service, da jeg gerne vil kunne lave min registrering fra både Mac, Windows, iOS og Android.
Har I nogle services I kan anbefale? Jeg har kigget lidt på toggl (https://www.toggl.com/) som både virker på web og samtidig har apps til både Mac, Windows, Android, iOS osv.
Jeg er freelance softwareudvikler og har har de sidste tre år brugt Billings fra Marketcircle til tidsregistrering under arbejder (Mac og iPhone) og til efterfølgende at lave mine fakturaer.
Jeg er planer om, at jeg i næste regnskabsår (2014) vil flytte mit regnskab til Dinero og vil derfor også gerne bruge Dinero til at lave mine fakturaer. Det betyder, at jeg kommer til at mangle en mulighed for at kunne lave tidsregistrering, da det endnu ikke er en del af Dinero. Jeg har derfor brug for at nye værktøj/service til dette. Det må meget gerne være en cloud service, da jeg gerne vil kunne lave min registrering fra både Mac, Windows, iOS og Android.
Har I nogle services I kan anbefale? Jeg har kigget lidt på toggl (https://www.toggl.com/) som både virker på web og samtidig har apps til både Mac, Windows, Android, iOS osv.
Det kommer - men først på den lange bane. Se Roadmap
Jeg vil også anbefale dig at kigge på TimeSheet Reporter (http://www.timesheetreporter.com/dk). Det gør det muligt at registrere tid via dine aftaler i Outlook.
Jeg har tidligere brugt Harvest, men det koster 12$ om måneden, mens Toggl kun koster 5$. Harvest har en del flere funktioner end blot tidsregistrering, men det har jeg ikke umiddelbart brug for, så derfor får jeg ikke så meget for de ekstra penge.
Du kan også bare lave en faktura til din kunde, hvor du gemmer fakturaen som kladde. Så kan du hele tiden opdatere mængden af arbejdstimer.
Jeg har vist ikke skrevet det direkte, men noget af det som jeg gerne vil bruge programmet til, er at kunne lade det tage tid for mig, mens jeg arbejder, så jeg ikke selv skal holde regnskab og notere hver periode.