Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her lovligt??? (automatisk trækning ved fornyelse af abonnement)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

For et år siden købte jeg en blogwordpress.com til 500 kr, som jeg ikke har brugt til noget som helst. Nu har jeg lige kigget på min konto, og kan se at de har trukket 500 kr mere for det næste år, er det lovligt?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:14

Andreas Valentin Nielsen:
For et år siden købte jeg en blog på wordpress.com til 500 kr, som jeg ikke har brugt til noget som helst. Nu har jeg lige kigget på min konto, og kan se at de har trukket 500 kr mere for det næste år, er det lovligt?

Højst sandsynligt. Du har formentlig oprettet et løbende abonnement, der automatisk bliver forlænget ved udløb. En nærlæsning af betingelserne for dit køb vil belyse dette. Her vil du også kunne se, hvordan du opsiger dit abonnement, så du slipper for at stå i en lignende situation til næste år :-).

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress.com blander sig ikke i om du bruger det du køber eller ej ... du kan heller ikke købe en ekstra skinke hos slagteren og så aflevere den hvis den blev tilovers :-)

Fra Billund
Tilmeldt 25. Dec 13
Skrevet kl. 12:03

Hvilken slagter bruger du? Jeg har da bestemt mulighed for at få byttet en skinke der er kommet tilovers? ;-)

Fra Billund
Tilmeldt 25. Dec 13
Skrevet kl. 12:05

Men tak for hjælpen. Bare træls at se 500 kr flyve ud af lommen, her efter jul. Dyre lærepenge, men ikke noget at tude over... Godt nytår :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:56

Andreas Valentin Nielsen:
Hvilken slagter bruger du? Jeg har da bestemt mulighed for at få byttet en skinke der er kommet tilovers? ;-)
uf dog-  sæt du har haft den liggende i vindues karmen et par dage - fortæl lige hvad den slagter hedder - ham vil jeg ikke lige købe skinke af du Smile

Se nu at få afmeldt dit abonnement så du ikke forsat får den regning som er helt naturlig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:19

Er det privat eller erhverv? De danske udbydere af webhoteller er stoppet med automatisk fornyelse og betaling ved privatpersoner, så jeg tænker at det er fordi det er på kant med lovgivningen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:15

Det er ikke ulovligt eller på kant med lovgivningen medmindre kunden ikke bliver gjort klart opmærksom på de har lavet et abonnement.

Årsagen er nok snarere, at det er for dyrt i chargeback sager automatisk at forny og genhæve kunderne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)