Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VNL Distribution - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre fra dem af jer som har erfaring med at bruge VNL Distribution som jeres leverandør B2C, jeg kan se de tilbyder aften leveringer, og det må være interessant for dem af os som sælger til private.

Har hørt positivt fra kunder, som har fået leveret med VNL i hovedstadsområdet, dog leveret med engelsk talende chaffør, men det må vi nok erkende er fremtiden, da ingen af os ønsker/vil/kan betale det som det koster af have danske chauffør 

- men fungere det i hele Danmark, både med afhentning hos afsenderen, og levering til modtageren?
http://www.vnl.dk/

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vnl er det gamle zap hvis det siger dig noget :)

Jeg er glad for at bruge vnl. Synes de har forbedret sig meget siden zap tiden.

Mvh Morten

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Vnl er det gamle zap hvis det siger dig noget :)

Jeg er glad for at bruge vnl. Synes de har forbedret sig meget siden zap tiden.

Mvh Morten



Det var jeg klar over, og det jeg har hørt om dem er også at det skulle være en bedre kvalitet end da det var Zap.

Morten, jeg antager du sender til hele Danmark og også oplevere tilfredstillende levering i udkants Danmark?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er hele landet og både btb og btc. Der sker da fejl indimellem men det er småting og ikke værre end da vi brugte dsv.

Returafhentninger klarer de også fint. Selv her i julen er det gået fint. Sidste år var julen et helved med zap he he

Eneste ulempe er at de ikke længere kan klare paller. Men kompliment til dem for at kende sine begrænsninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)