Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kløvet brænde til virksomheder/private

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørre Snede
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har overvejet og hugge noget brænde i min fritid da jeg har i gennemsnit tid til at hugge en rummeter om dagen. 

så derfor tænkte jeg på om nogen kendte nogen virksomheder som købte billigt træ der er ophugget i en bestemt størrelse, hvor man kunne aftale en pris på følgende måder. 

- salg hvor de henter i en bestemt størrelse hvor der fx. er 20 rummeter af de forskellige forstørrelse (eller hvordan man har lyst til at handle). 

- salg via dem til private hvor de private afhenter hos mig eller jeg kan levere mod benzin betalling.

håber der nogen som kender nogen eller har nogen ideer/forslag til hvad man eventuel kunne gøre, det er ikke noget jeg skal leve af bare et godt alternativ til når man ikke studere eller man bare har brug for lidt tidsfordriv.

hav en forsat goddag hilsen Jonas  

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Spændende idé, hvor jeg også tænker, du kunne gøre et tilbud i lokalavisen: Lad mig save og hugge jeres brænde op i passende størrelser. Timepris : XXX,- kr. + moms. eller efter fast pris/aftale.

Jeg selv er faktisk en rigtig doven rad, hvad angår det at sat tid af til at skære ud og når bunken er stor nok, så sætter jeg en annonce i avisen og skriver: Kan afhentes :-) og så handler jeg et palletårn eller to .... og står så igen med rammer og bund til palleburet som ryger over i bunken til foræring. Ku' jeg få det skåret op, ville det være fedt.

Hvilke virksomheder, der kan være interessante for dig, ved jeg ikke, men du kunne lave en lille flyer og omdele den i det lokale erhvervsområde for at se, hvilke tilbagemeldinger du får, hvorfra og hvilke ønsker ...

Det bedste resultat ville du så helt sikkert få, hvis du går fra dør til dør, banker på siger hej og får en snak i receptionen. Det vil du helt sikkert blive pænt taget i mod med.

Godt nytår ... og held og lykke

(P.S.: Jeg hjælper gerne med en flyer ... tekst, opsætning, prisidé'er ... ganske gratis, men så må du ringe til mig efter d. 2. januar)

Henrik Oxe - 2218 1220

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal nok være private der vil betale for kløvet træ, især hvis det også er tørret og klar til brug. Om sommeren burde der være rigtigt gode penge i at sælge i sommerhusområder, eller til butikker, sommerhusudlejere i disse områder, da mange sommerhuse har en pejs, men ikke altid tilgængeligt træ.

Resten af året kan du sælge til folk med brændeovn derhjemme. Tjek eventuelt den lokale brugs og de lokale byggemarkeder og se om de sælger brænde, og hvad de eventuelt tager for det, og sælg så dit enten i mindre portioner (i Silvan skal man f.eks. købe 1½ rummeter, hvilket er lige i overkanten for mig når jeg bare skal bruge lidt brænde til snobrød i ny og næ) eller du kan sælge det billigere. Du kan komme igang bare ved at smide en seddel op i de lokale supermarkeder og sætte en annonce i gul og gratis.

Fra Nørre Snede
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik Oxe tak for tilbudet vil da lige tænke over det, har pt. min ligningen som jeg sad og laver for nogen aftner siden som kan hjælpe mig meget af vejene angående prisforslag. 

 men tak for forslagene begge to gør mig lidt mere sikker i at det er de rigtige metoder jeg overvejer, havde nu ikke tænk på flyvers, men lyder som en kanon ide og har os ideer hvor det vil gøre nytte så tusind tak til begge!! :) 

lige et spørgsmål er der nogen sær regler indenfor reklamation, man måske skal være opmærksom på angående flyvers?

godt nytår folkens hilsen Jonas 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)