Hej Christoffer. Annoncøren viser kun sin video på forsiden og betaler mig løbende for hvert view videoen får som jeg sætter i "præmiepuljen". Annoncøren får ikke min mailliste, den bruger jeg kun til at trække lod, kontakte vinderen, udbetale præmien og så slettes mailisten og en ny konkurrence begynder. På længere sigt vil måske 90 % af annonceindtægterne på i puljen og så 10 % til mig selv og hjemmesiden, så det er det jeg kommer til at få ud af det.
Så det KBH uni der er din annoncør?
Nu har jeg ikke set videoen, men det ligner lidt noget skoleprojekt af en art..
Det med at de ikke skal bruge mails den ved jeg sku ikke om jeg (igen) hopper på. Og hvorfor skulle de ikke dele videoen via tradedoubler i stedet? - Eller finde en med en "rigtig" hjemmeside? Bloggere mm. ?
Forstår det altså bare ikke - og derfor ville jeg ikke give min e-mail
De skal de ikke. Det vil da være ulovligt og jeg ville syå til bøde hvis jeg videregav dem e-mails uden brugerens samtykke. Og så har KBH UNI ikke kontaktet mig personligt om en reklameaftale. Jeg har fundet dem par et annoncør-netværk som f.eks tradedoubler, partner-ads m.m.
De skal de ikke. Det vil da være ulovligt og jeg ville syå til bøde hvis jeg videregav dem e-mails uden brugerens samtykke. Og så har KBH UNI ikke kontaktet mig personligt om en reklameaftale. Jeg har fundet dem par et annoncør-netværk som f.eks tradedoubler, partner-ads m.m.
Ja det ville nemlig være ulovligt, og spørgsmålet er om de selv er klar over det? - Find ud af det, det virker ikke som ud du selv ved hvad der ligger i aftalen?
Så de er på tradedoubler? (Tjekker selv lige - Så står der stensikkert os mht. e-mail) :-)
Det er via Buzzamedia han har kampagnen. Hvert view giver 30 øre. De mails der får han sikkert kun selv, så hverken Buzzamedia eller KU ved hvad han har gang i. Ud fra de mails vælger han vel tilfældigt en vinder på den ene eller anden måde.
En ting han sikkert ikke har tænkt over, er udbetalingstiden. For selvom der ikke er et minimum på udbetaling fra Buzzanova, så tager det en evighed før pengene kommer. Kampagnen skal først tømmes totalt for penge - det tager ofte rigtig lang tid. Dernæst bliver alt sikkert tjekket for snyd, det tager også tid og så går der noget mere tid før pengene faktisk kommer. Jeg modtog betaling for nogen uger siden på en kampagne jeg stoppede for mere end 7 måneder siden.
Beklager jeg ikke har formuleret mig ordenligt. De er ikke på Partner-ads eller tradedoubler. Jeg mente at de var på et annoncenetværk der mindede om de to som jeg ikke finder nødvendigt at nævne her. Email registreringen sker af mit cms system (Weebly) og ikke af KBH UNI og det er derfor kun mig der har adgang til de mails.
Det er via Buzzamedia han har kampagnen. Hvert view giver 30 øre. De mails der får han sikkert kun selv, så hverken Buzzamedia eller KU ved hvad han har gang i. Ud fra de mails vælger han vel tilfældigt en vinder på den ene eller anden måde.
En ting han sikkert ikke har tænkt over, er udbetalingstiden. For selvom der ikke er et minimum på udbetaling fra Buzzanova, så tager det en evighed før pengene kommer. Kampagnen skal først tømmes totalt for penge - det tager ofte rigtig lang tid. Dernæst bliver alt sikkert tjekket for snyd, det tager også tid og så går der noget mere tid før pengene faktisk kommer. Jeg modtog betaling for nogen uger siden på en kampagne jeg stoppede for mere end 7 måneder siden.