Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne bede om noget feedback! :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Svenninggaard:
Her nedenfor kan du se hvad jeg mener.

Nååårh tænker du på den til venstre ? :)

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 07:42

Hejsa.

Jeg synes egentlig den er rimelig overskuelig.

Jeg er enig i at der er noget galt med zoom-delen på forsiden, men er det også nødvendigt at de skal zoome overhovedet.

Jeg kender ikke meget til dine produkter og eksempelvis e-juice er nyt for mig. Er det muligt at beskrivelsen af hvad det er, ligger øverst på siden, når man trykker på menuen, og ikke først efter produkterne? For så sidder man bare og kigger på en masse frugter og tænker 'hvad er det'

Sidst synes jeg striben under de store billeder på forsiden (der hvor du har fri fragt over 500 etc. stående) er uoverflødig og forstyrrende. Du har de samme oplysninger oppe i toppen af siden.

Jeg håber det gav lidt til overvejelse.

Du må meget gerne tage et kig på min side www.citygreen.dk som også er lagt op til lidt feedback her på amino :)

Vh.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 23:54

Kasper:

Du må meget gerne tage et kig på min side www.citygreen.dk som også er lagt op til lidt feedback her på amino :)

Vh.

Hej Kasper 

Undskyld jeg først svarer nu, men jeg har simpelthen så travlt med mit liv :)

Tusinde tak for dit feedback. 

Mht. din side, så synes jeg at den ser rigtig fed og "clean" ud. 

Dit banner på forsiden fungere også rigtig godt, men der er en block til højre, som dækker over halvdelen af dit banner. Det synes jeg du burde få fjernet.

Inde på f.eks kategorisiden Haven er der en kort beskrivelse af kategorien og et lille billede. Det synes jeg egentlig du burde fjerne. Det fylder og der er højest sandsynlig ikke nogen der læser det alligevel. Desuden passer din toolbar ikke helt sammen, da Avanceret søgning går ind over sammenling produkter.

Jeg klikkede lige ind på Altanindretning og fandt faktisk først ud af der, at du også sælger ydelser. Det burde du måske overveje at fremhæve.
Din produktsider er faktisk ret fede(lige udover altanindretning), men lige nedenunder prisen, hvor man kan anmelde produktet vises prisen igen.

Dit checkout flow, skal også minimeres. Der er ikke mange der gider igennem 5-6 trin for at genneføre et køb. Få fat i et one step checkout modul. Det er alle pengene værd :)

Det var vist lige det jeg kunne finde :) 

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:04

Produktbillederne har en god opløsning. Mit forslag er dog at da vi grundliggende skimmer sider efter det vi søger og fokuserer på det vi søger, så er billeder af frugt ikke særlig hensigtsmæssigt på et site af din type. Er det frugt eller hvad du sælger? (jeg er klar over det er smagsvariationer) Sørg altid for at det er de rigtige produktbilleder der er til stede. Hvis du har nogle labels eller lignende så brug billeder af dem. Troværdighed ved en side er at vise det der rent faktisk bliver solgt. Det giver også en fin online markedsføring når man under en søgning ser et billede af det faktiske produkt. Bare et forslag til den troværdige og autentiske side af et website. :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)